Κυριακή 18 Απριλίου 2021

ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΟΝ ΘΕΟ

 

Με τυραννεί η πείνα της ευτυχίας

Ιησού Χριστέ, με τυραννεί η πείνα της ευτυχίας. Αίτηση, για χαρά είναι η προσευχή μου.

Μέχρι σήμερα, Κύριε, έχω πονέσει πολύ. Οι μέρες μου ήταν γκρίζες ή σκοτεινές ως τώρα. Η θλίψη, το ξέρεις, έγινε μόνιμος ίσκιος μου.

Θάνατοι, ανέχειες, αποτυχίες δεν έλειψαν ποτέ απο το σπίτι.

Κάτω από την πίεση του πόνου, Ιησού, ζήτησα πολλές φορές τη χαρά σε εύκολους δρόμους. Μ’ έβλεπες. Οι πρόχειρες μικρές ευτυχίες, που προσφέρει η σύγχρονη ζωή, μου έγιναν προσφιλείς. Δεσμεύτηκα σε χαρές φθηνές, αμαρτωλές.

Μα πάντα, το γνωρίζεις, Θεέ μου, έμενα πεινασμένος. Δεν χόρτασε η καρδιά μου.

Οι μέρες, οι μήνες της οδύνης καταβρόχθισαν τα δευτερόλεπτα  της χαράς και της απόλαυσης. Μόνιμη γεύση του στόματός μου η πίκρα.

 Θεέ μου, πεινώ για ευτυχία. Δεν με λυπάσαι; Ρίξε μου το μάννα της χαράς Σου. Τη χαρά Σου δεν την χωράνε οι ουρανοί. Θ’ ανεχθεί η αγάπη Σου να μείνω πεινασμένος, δυστυχισμένος;

 Επί τέλους δεν φταίω εγώ, αν με τόση σφοδρότητα  ποθώ τη χαρά. Συ μου φύτεψες τον πόθο. Συ κάνεις τα χέρια μου ν’ απλώνονται για να ψηλαφίσουν την ευτυχία. Συ, Θεέ μου, κάνεις τα μάτια μου να την ψάχνουν παντού.

 Ιησού, μας υποσχέθηκες τη χαρά Σου, “ίνα έχωσι την χαράν την εμήν πεπληρωμένην εν αυτοίς”. Τώρα θ’ αρνηθείς;

 Αν χρειάζεται να κάνω κάτι για την απόκτησή της, δείξε μου τι είναι αυτό. Οδήγησέ με πως να ενεργήσω.

Αν η ευτυχία Σου υπάρχει ήδη στον κόσμο μας, πολύ κοντά μας, βοήθησέ μα να την αναγνωρίσω, Κύριε, ανάμεσα στις τόσες απομιμήσεις της.

Θεέ μου, Κύριε της μακαριότητος, χορήγησέ μου λίγη από την ευτυχία Σου.

Μία σταγόνα χαρά Σου ισοδυναμεί με ωκεανό ευτυχίας.

Στάξε τη σταγόνα αυτή στα φρυγμένα χείλη μου, Θεάνθρωπε.

          ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, Αρχιεπισκόπου πρώην Αμερικής

Δεν υπάρχουν σχόλια: