Τετάρτη 4 Μαρτίου 2020

Δημήτρης Υφαντής - ''Μαριόλα'' - Ηπειρώτικο Μοιρολόι (20/2/2016) Στην υγειά μας ρε παιδιά


Σήκω, Μαριόλα μ', απ’ τη γη κι από το μαύρο χώμα,

Μαριώ - Μαριόλα μου.

Κι από το μαύρο χώμα, ψυχή, καρδούλα μου.

Με τι χεράκια η μαύρη να σ'κωθώ, χεράκια ν’ ακουμπήσω,

Μαριώ - Μαριόλα μου,

Χεράκια ν’ ακουμπήσω, ψυχή, καρδούλα μου.

Κάμε τα νύχια σου τσαπιά, τις απαλάμες φτυάρια,

Μαριώ - Μαριόλα μου,

τις απαλάμες φτυάρια, ψυχή, καρδούλα μου.

Ρίξε το χώμα από μεριά, τις πέτρες `πο την άλλη,

Μαριώ - Μαριόλα μου,

τις πέτρες `πο την άλλη, ψυχή, καρδούλα μου.

Κι έβγα, Μαριόλα μ', να σε ιδώ,

Μαριώ - Μαριόλα μου,

κι άπλωσε το χεράκι σου και πιάσε το δικό μου.

Το μνήμα μ’ εχορτάριασε κι έλα να βοτανίσεις,

Μαριώ - Μαριόλα μου,

κι έλα να βοτανίσεις, ψυχή, καρδούλα μου.

Να χύσεις μαύρα δάκρυα, ίσως και μ’ αναστήσεις,

Μαριώ - Μαριόλα μου,

ίσως και μ’ αναστήσεις, ψυχή, καρδούλα μου..

Εμφάνιση λιγότερων

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

απιθανο!!!