Τρίτη 21 Μαρτίου 2023

ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΟΝ ΘΕΟ

 


Συχώρεσε αυτούς που με πλήγωσαν

          Συχώρεσέ τους, Κύριε. Συχώρεσε αυτούς που σήμερα μου προξένησαν κακό, με αδίκησαν. Με πόση δυσκολία είπα, Θεέ μου, τα λόγια αυτά. Παλεύω ακόμη σκληρά, για να καταστείλω την οργή που κοχλάζει μέσα μου. Ήταν μεγάλος ό πόνος και η αγανάκτησή μου. Γιατί και το χτύπημα που μου κατάφεραν υπήρξε οδυνηρότατο.

          Το είδες, Χριστέ μου.

          Σ’ ευχαριστώ γιατί με συγκράτησες.

          Στην κατάσταση που βρέθηκα θα μπορούσα  να κάνω πολύ κακό. Έζησα κρίσιμες ώρες.

          Σ’ ευχαριστώ γιατί με φύλαξες από τον ολέθριο σύμβουλο που λέγεται εκδικητικότητα.

          Κύριε, Σε παρακαλώ. Συχώρεσέ τους. Αναπολώντας το πρόσωπό σου πάνω  στο Σταυρό νιώθω να γαληνεύω και να γεμίζω δύναμη, για να Σου ξαναπώ περισσότερο συνειδητά. Συχώρεσέ τους εχθρούς μου. Αυτούς που μου φέρθηκαν χειρότερα κι από εχθρούς.

          Φώτισέ τους για  να καταλάβουν, ότι έκαναν ένα μεγάλο λάθος, ότι διέπραξαν μια αμαρτία.

          Αποκάλυψε τους την αλήθεια.

          Αφαίρεσε από τα μάτια τους το κάλυμμα του μίσους, που τους τυφλώνει και δεν τους αφήνει να δουν.

          Θεέ μου, φρούρησέ τους με την αγάπη Σου, για να μην πάθουν κακό.

          Προφύλαξέ τους, για να μην ξαναπέσουν σε ενέργειες με τη σημερινή, που ενδέχεται να δημιουργήσουν συμφορές ανεπανόρθωτες.

          Ευλόγησε, Κύριε, αυτούς που με αδίκησαν.

          Η χάρη Σου, ο φωτισμός Σου, το έλεός Σου, ας σκεπάσει τις ψυχές τους.

          ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, Αρχιεπισκόπου πρώην Αμερικής

Δεν υπάρχουν σχόλια: