Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2020

ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΟΝ ΘΕΟ

Κύριε, κάνε με πιο αγωνιστικό

          Σ’ ευχαριστώ Θεέ μου, γιατί προσθέτεις μια ακόμη μέρα στη ζωή μου. Αυτό έχει ασφαλώς κάποιο νόημα, κάποιο σκοπό.

          Κάτι θέλεις από μένα σήμερα, κάτι περιμένεις. Μα κι εγώ δεν θέλω να περάσει άσκοπα η μέρα μου. Έχω απόφαση να είμαι περισσότερο αγωνιστικός σήμερα. Να πολεμήσω με πιο αδιάλλακτη επιμονή, με σταθερότερη θέρμη για καθετί αληθινό, δίκαιο και άγιο.

          Σου ζητώ βοήθεια και τόνωση.

          Σε ικετεύω, μη μ’ αφήσεις μόνο στην  προσπάθειά μου.

          Συνήθως είμαι, όπως ξέρεις, εξοργιστικά νωθρός και πλαδαρός. Με τρομάζει ο αγώνας. Βρίσκω τρόπους να τον αποφεύγω. Κι’ ύστερα επιστρατεύω ένα πλήθος δικαιολογίες, για να καλύψω την επαίσχυντη φυγή μου.

          Σε παρακαλώ, Ιησού, βγάλε με από την κατάσταση αυτή της ραθυμίας. Συ, ο ζων Θεός. Θέρμανε, πύρωσε την καρδιά μου. Νεύρωσε τα μέλη μου.

          Όπου βρεθώ σήμερα, αξίωσέ με, Παντοδύναμε, να είμαι ένας μαχητής του καλού.

          Υπερασπιστή του δικαίου και φρουρό της αλήθειας να με βρει η κάθε στιγμή. Στο σπίτι, στο δρόμο, στο λεωφορείο, στη δουλειά, στο Πανεπιστήμιο.

          Ω Βασιλιά του Καλού, στεφάνωσε σήμερα το μέτωπό μου με το διάδημα του ιδρώτα του καλού αγώνα.

          Εμψύχωσέ με στην αντιμετώπιση του κακού και του ψεύτικου.

         Δώσε μου να καταλάβω ότι πρέπει κι εγώ να παλέψω , ότι έχω          ευθύνη, δυνάμωσέ  στη μάχη, κράτησέ με αλύγιστο στις συγκεκριμένες περιπτώσεις, που θα παρουσιασθούν.

          Σήμερα, τουλάχιστον σήμερα, Θεέ μου, θέλω νάμαι τίμιος και χωρίς περιστροφές στο στρατό αυτών που μάχονται μαζί σου για τον ερχομό μιας καλύτερης μέρας στον πλανήτη  μας.

          ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, πρώην Αρχιεπισκόπου Αμερικής

Δεν υπάρχουν σχόλια: