Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2020

ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΟΝ ΘΕΟ

 

Με κτύπησε η αποτυχία

          Πονώ Θεέ μου. Η αποτυχία σήμερα έμπηξε ένα μαχαίρι στην καρδιά μου.

          Ξεκίνησα με τόσες ελπίδες. Ήμουν προετοιμασμένος καλά. Είχα απόλυτη βεβαιότητα για την επιτυχία.

Κι’ όμως έπεσα έξω. Η μια αναποδιά μετά την άλλη με οδήγησαν στην αποτυχία, που μου κοστίζει πιο πολύ, γιατί δεν την περίμενα.

          Πονώ.

          Νιώθω απελπισμένος.

          Κουρασμένος.

         Η θέλησή μου είναι μουδιασμένη. Πως να επιχειρήσω μια νέα προσπάθεια;

          Καταφεύγω σε Σένα. Παρηγόρησέ με, Χριστέ μου.

          Δώσε μου θάρρος.

          Μάθε με να υπομένω.

          Χάρισέ μου τη σοφία και την υπομονή, που χρειάζομαι, για να μελετήσω

την αποτυχία μου ώριμα και ψύχραιμα, να προσδιορίσω τα αίτιά της, ώστε να την ξεπεράσω ευκολότερα.

          Διάλυσε τα σύννεφα της απαισιοδοξίας, Πατέρα μου, που κάθονται μολυβένια επάνω μου.

          Δώσε μου και πάλι την όρεξη για εργασία.

          Ανανέωσε την αποφασιστικότητά μου, που τραυματίστηκε από την αποτυχία. Μετάβαλε το φαρμακερό κεντρί της από αιτία πόνου σε παρόρμηση  εργασίας και δημιουργίας.

          Ας είναι η σημερινή μέρα βάση για ένα καινούργιο άλμα. Ας είναι, Θεέ μου, αφετηρία για μια πορεία προς τη νίκη. Κάνε την αποτυχία μου διάδρομο απ’ τον οποίο πιο γρήγορα θα φθάσω στην επιτυχία. 

          ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, Αρχιεπισκόπου πρώην Αμερικής

Δεν υπάρχουν σχόλια: