Παρασκευή 20 Μαΐου 2016

Για να αποκτήσεις καλύτερη οικογένεια, θα πρέπει πρώτα να διορθώσεις τον εαυτό σου

Κάποια φορά την πήρε για δρομολόγιο μια κοπελίτσα 16 χρονών, η οποία είχε σχέση με ένα αγόρι 17 χρόνων. Και φυσικά αυτό το αγόρι που γνώριζε και είχε σχέση δεν ήταν το μοναδικό.

Προηγήθηκαν και άλλα πολλά αγόρια με τα οποία είχε ολοκληρωμένες σχέσεις. Η Ράνια της έπιασε την κουβέντα μέσα στο ταξί:

 – Γιατί το κάνεις αυτό κοριτσάκι μου, ρωτάω ευγενικά και μου απαντάει τσαχπίνικα.

– Ε, μια παροιμία δεν λέει απάτησε τον άντρα του και μάγια μη του κάνεις;

– Και ποιος σου έμαθε κοριτσάκι μου αυτή την παροιμία;

– Η μαμά μου και η γιαγιά μου.

– Αυτό κάνουν αυτές;

– Ναι!

– Δηλαδή έχουν εραστή κι αυτές;

– Ουυυ, αν έχουν…

– Ο παππούς σου και ο μπαμπάς σου δεν το ξέρουν;

– Άντε καλέ, αυτοί κοιμούνται με τα τσαρούχια!

– Ωραία οικογένεια είσαστε ε;

– Αμέ… μια χαρά! Α, δεν σας είπα και το αστείο της υπόθεσης… Ο αδελφός μου είναι ομοφυλόφιλος. Του παίρνω τους άνδρες του και μαλώνουμε. Χαμός γίνεται!

Το κερασάκι στην τούρτα ήρθε και έδεσε!

– Άκου κοριτσάκι μου, πολύ νωρίς δεν ξεκίνησες να παίζεις έτσι με τους άντρες; Ξέρεις πως όποιος παίζει με τη φωτιά στο τέλος καίγεται;

– Δηλαδή;

– Είπες πριν λίγο, απάτησε τον άντρα σου και μάγια μη του κάνεις. Έτσι δεν είπες;

– Ναι!

– Καρδούλα μου, είσαι ευτυχισμένη μ’ αυτό που κάνεις;

– Δεν ξέρω.

– Αφού αμφιβάλλεις, άρα δεν πρέπει να είσαι. Πας σχολείο;

– Ναι πάω.

– Σου αρέσει η οικογένειά σου έτσι όπως είναι;



– Όχι.

– Θα ήθελες καλύτερη οικογένεια;

– Ναι! Θα ήθελα.

– Λοιπόν, για να αποκτήσεις καλύτερη οικογένεια, θα πρέπει πρώτα να διορθώσεις εσένα.

– Δηλαδή;

– Δηλαδή. Θα πρέπει να σταματήσεις να πηγαίνεις με αγόρια και να ασχοληθείς με το σχολείο σου και με το μέλλον σου. Και επειδή σίγουρα χρειάζεσαι βοήθεια για να πετύχεις τα θέλω σου, θα σε στείλω κάπου, που θα σε βοηθήσουνε πολύ. Θέλεις;

– Θέλω, αλλά που θα με στείλετε;

– Θα πάμε μαζί τώρα, θέλεις;

– Πάμε.

Πήγαμε σε κάποιον πνευματικό γνωστό μου. Μίλησαν επί μία ώρα, εγώ περίμενα απ’ έξω. Όταν τελείωσαν και ήρθε κοντά μου, με αγκάλιασε και με φίλησε.

Και με κλαμένα μάτια μου είπε: «Σ’ ευχαριστώ».

Από εκείνη την ημέρα είναι κοντά του. Σήμερα είναι δασκάλα, παντρεμένη και ευτυχισμένη.





Πηγή: Ταξιδεύοντας στα τείχη της πόλης, μοναχής Πορφυρίας  vimaorthodoxias.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: