Δευτέρα 16 Μαΐου 2022

ΠNEYMATIKA MHNYMATA

 


Είναι  πολύ καλό να πάρει αυτή τη στάση κανείς: “Θεέ  μου, ό, τι έκανα ως σήμερα αμάρτησα, συγχώρησέ με. Θεέ μου, δέξου με τώρα σαν για πρώτη φορά και πάρε με κοντά σου να σε ακολουθήσω και να σωθεί τελικά η ψυχή μου”. Όλα όσα γίνονται μέσα στην Εκκλησία, άλλο με τη μια αφορμή, άλλο με την άλλη αφορμή, όλα αυτά γίνονται γι’ αυτόν τον λόγον.

          Κάθε ώρα που ξυπνάει κανείς, να ξυπνάει έτσι, με αυτή την πραγματικότητα μέσα του: “Ξαναβρήκα τον Κύριο, με ξαναβρήκε ο Χριστός, με έβαλε ο Κύριος στο δρόμο του, είναι μαζί μου ο Κύριος, δεν με άφησε”. Και να είναι ζεστότερη σήμερα η προσευχή, ζεστότερη η υπακοή, ζεστότερη η όποια επικοινωνία με τον Θεό.

          “Θεέ μου, όλο το πρόβλημα είναι μέσα μου. Αλλά σε παρακαλώ να με βοηθάς να σπεύδω αμέσως σ’ Εσένα κι να πιάνομαι από σένα”.

          Ο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: