Παρασκευή 12 Μαΐου 2023

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ: ΘΕΕ ΜΟΥ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕ ΜΕ.....

 


‘Όλοι μπορούμε να πούμε: «Θεέ μου συγχώρησέ με, που μέχρι τώρα είχα τσιγγάνικη ψυχή. Όλο περίμενα κάτι να αρπάξω από σένα, για να βεβαιωθώ ότι να, με προτίμησε κι εμένα, και να βγάλω από μέσα μου κανένα ευχαριστώ». Και μόνο που είμαι άνθρωπος και έχω μέσα μου τη δική σου χάρη, η οποία με κάνει θεάνθρωπο, μου φθάνει, Κύριε».

            Ο σκοπός είναι να μη μείνεις στα ανθρώπινα: Εκείνον τον θεράπευσε, τους άλλους δεν τους θεράπευσε. Όχι. Μέσα στις όποιες καταστάσεις ο Κύριος βρίσκει εσένα, όποιος κι αν είσαι. Δεν έχει προκατάληψη απέναντί σου. Εσύ παίρνεις αρνητική στάση, εάν κάθεσαι σε μια γωνιά γκρινιάρικα, παραπονιάρικα, νομίζοντας ότι τάχα εσένα δεν σε προσέχει. Στον καθένα  μας ο Κύριος απευθύνει το ερώτημα που απηύθυνε στον παράλυτο: Θέλεις υγιής γενέσθαι; Αφού είμαστε μέλη της Εκκλησίας, είμαστε όλοι υποψήφιοι σωτηρίας.

            Ο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: