Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010

Παιχνίδια του Σεξ


του ενορίτου μας Νιολάου Βοϊνέσκου

Το μυαλό μου έχει μπλοκάρει. Η καρδιά μου έχει σφιχτεί. Δεν ξέρω τι να σκεφτώ. Δεν ξέρω τι να πω. Δεν ξέρω τι να γράψω. Ακόμη δεν μπορώ να πιστέψω μια είδηση που άκουσα από πατρινό κανάλι ανήμερα της Παναγίας. Προς μεγάλη μου έκπληξη και θλίψη άκουσα ότι υπάρχουν σεξουαλικά παιχνίδια και αυτά τα σατανοπαιχνίδια, κάποια άθλια υποκείμενα τα πουλούσαν στο πανηγύρι της Παναγίας έξω από την Μονή Γηροκομείου. ΦΡΙΞΟΝ ΗΛΙΕ, ΣΤΕΝΑΞΟΝ ΓΗ.

Γονατίζω μπρος στην θαυματουργή εικόνα της Παναγίας της Γηροκομειτίσσης και με όλη μου την καρδιά την ικετεύω : Παναγία μου, συγχώρησέ μας και παρακάλεσε τον Κύριο και Υιό σου να μας συγχωρήσει και να μη μας κατακαύσει.

Παναγία μου, εμπόδισε τις αντίχριστες δυνάμεις από το σχέδιο της αποβλάκωσης της νεολαίας με την πρόωρη ανηθικότητα.

Παναγία μου, φώτισε τους Ορθόδοξους γονείς να ξυπνήσουν και να αντισταθούν στην λαίλαπα της αποκτήνωσης μικρών και μεγάλων.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ο θεός να μας συγχωρήσει και να μας ελεήσει.