Δημοσιεύουμε αγαπητοί φίλοι μια επιστολή, που έστειλε εκλεκτός φίλος απαντώντας στην ατυχέστατη επιστολή του Μητρ.Πέτρας κ.Νεκταρίου.
Τόσο αήθη και δόλια επίθεση δε θα μπορούσε να κάνει άλλος εκτός εκκλησίας. Ισχύει και εδώ το "ποιός σου έβγαλε το μάτι; "Ο αδελφός μου" "Α! γι αυτό είναι βαθειά βγαλμένο"...". Αυτά που κατηγορεί είναι τουλάχιστον φαντασίες αν όχι κακόβουλα ψέμματα.
Δυό ερωτήσεις μόνο: Αφού παραγκώνισε τον νυν Λεμεσού στην ηγουμενία δε θα έπρεπε να υπήρχε κάποια πικρία μεταξύ τους; Γιατί ο Λεμεσού βγήκε και είπε ότι είναι ή οδεύει προς αγιότητα; Δε μπορούσε τουλάχιστον αφού είναι τόσο...ανεξίκακος να είναι λιγάκι πιο συγκρατημένος; Αφού έγινε ο ίδιος πέτρα σκανδάλου κατά τον Πέτρας θα έπρεπε να πάρει "το ...ταγάρι του" και να πάει σε ένα κελλί. Σημειωτέον δεν έκαναν όλοι οι άγιοι αυτό το πράγμα που έκανε ο Άγιος Γρηγόριος. Π.χ. ο Μέγας Βασίλειος ήταν εντελώς αντίθετης τακτικής και μάλιστα για να εκλεγεί ο ίδιος δε δίστασε να κουβαλήσει ανθρώπους με το φορείο για να τον ψηφίσουν... Ώστε δε μπαίνουν όλα στο ίδιο καλούπι. Επί τη ευκαιρία αφού έχει τόσο ...μοναστικό πόθο ο Πέτρας γιατί δεν το κάνει ο ίδιος αυτό που συστήνει για τον Εφραίμ; Μήπως στα τόσα χρόνια ποιμαντορίας του δεν έχει γίνει τίποτα μεμπτό στη μητρόπολή του;
Μάλιστα όλη αυτή την ταλαιπωρία του Εφραίμ την οικονόμησε η ...Παναγία παρακαλώ. Βάζουμε δηλαδή και το Θεό να υπηρετεί την κακία μας. Όταν έφτασε ο γ. Ιωσήφ ο Βατοπαιδινός στο Βατοπαίδι βρήκε 2-3 γεροντάκια που παραθέριζαν και έβαζαν δυνατά το ραδιόφωνο να ακούνε κοσμικά τραγούδια. Μάλιστα του Ιωσήφ δεν του έδιναν καθόλου σημασία και ούτε και ήθελαν να τον γράψουν στο μοναχολόγιο της Μονής. Αυτά όμως τα γεροντάκια και ο Ιωσήφ και ο Εφραίμ μαζί του τα γηροκόμησαν παρά τη συμπεριφορά που τους έδειξαν. Και αυτή την κατάσταση ο Πέτρας τη θεωρεί "καλύτερη" από τη σημερινή που υπάρχουν 120 άτομα μονιασμένα και αδελφωμένα και έχουν αναδείξει διεθνώς το μοναστήρι τους. Ε, αυτό λέγεται απλώς εμπάθεια. Μπορεί οι περισσότεροι εκτός μονής να προτιμούσαν τον νύν Λεμεσού λόγω φήμης, όμως το σχέδιο του Θεού ήταν άλλο. Ο ίδιος ο Πέτρας ομολογεί πως ο Εφραίμ έγινε ηγούμενος με υπόδειξη του Ιωσήφ. Τί πιο φυσικό από αυτό; Ένας γέροντας με τέτοια πνευματικότητα να υποδείξει το διάδοχό του. Και φυσικά και η αδελφότητα που τον σεβόταν υπάκουσε. Τα άλλα, οι παραγκωνισμοί και οι ίντριγκες που φαντάζεται ο Πέτρας, προέρχονται από το μυαλό του. Τώρα γιατί αποφάσισε έτσι ο Ιωσήφ; Γιατί απλούστατα τέτοια πληροφορία είχε. Και τα πράγματα τον δικαίωσαν και το βλέπει και ο ίδιος ο Πέτρας ότι τον έχουν δικαιώσει παρ΄ ότι δεν το ομολογεί γιατί ο υποτίθεται "εκλεκτός" του έγινε παραπάνω από ηγούμενος δεσπότης και μάλιστα σε τόπο αφιλόξενο για τη Βατοπαιδινή του ιδιότητα. (Βλ. μίσος που του έχει ο νυν αρχιεπίσκοπος Κύπρου μίσος που κρατάει από τότε που ήρθε από το Βατοπαίδι στην Κύπρο). Τον εκνευρίζει τον Πέτρας το "χαμόγελο" του Ιωσήφ και εκεί που όλοι βλέπουν σημείο αγιότητος αυτός σκέπτεται με σκεπτικισμό όπως με σκεπτικισμό στέκεται και γενικότερα με την πολιτεία του Ιωσήφ του ησυχαστή και της συνοδείας του αλλά δεν τολμά να το πει καθαρά γιατί ξέρει τι απήχηση έχει στον ορθόδοξο κόσμο. Τον εκνευρίζει επίσης (αυτό λέγεται καθαρή ζήλεια) γιατί οι πρωθυπουργοί να δέχονται τον Εφραίμ που είναι ένας ...παλιοηγούμενος και όχι τον ίδιο που είναι ...ολόκληρος δεσπότης. Τα πράγματα όμως δε δουλεύουν έτσι... Έτσι για να δικαιολογηθεί εφευρίσκει δολοπλοκίες μπίζνες κ.ά ότι μπορεί να φανταστεί το μυαλό του. Φυσικά αν το σχέδιο της Παναγίας ήταν να πάρει το Βατοπαίδι κάποιος από τη συνοδεία του Ιωσήφ (του ησυχαστή) κάπως αυτό θα υλοποιοούνταν. Και υλοποιήθηκε μέσω της γνωριμίας με τον νυν Οικουμενικό Πατριάρχη. Τι να κάνουμε τώρα; Κι ο άγιος Αθανάσιος ο Αθωνίτης είχε υποτακτικό του παρακαλώ τον Αυτοκράτορα (άκου πλανητάρχη της τότε εποχής). Ήταν κι αυτός δολοπλόκος και μπίζνεσμαν; Κι αυτός έφερε τεχνικά επιτεύγματα στο μοναστήρι του για τα οποία τον κατηγόρησαν οι τότε αγιορείτες της εποχής. Ήταν όμως άγιος. Μάλιστα είχε και μερικούς στο μοναστήρι του που τον εχθρεύονταν για κάποιο διάστημα. Το ότι είπε ο Βαρθολομαίος να έχουν για παραδειγμά τους τον αγιο Αθανάσιο δεν είναι υπέρ του Βατοπαιδίου αλλά κάτι κοινότυπο, γιατί έτσι κι αλλιώς ο Άγιος Αθανάσιος θεωρείται πατέρας του Αθωνίτικου μοναχισμού και όχι μόνο των Βατοπαιδινών. Μάλιστα αυτό ακούγεται περισσότερο ευνοϊκό για τη Μεγίστη Λαύρα που είναι το αντίπαλο δέος του Βατοπαιδίου παρά υπέρ του. Αλλά τον Πέτρας τον πειράζει ακόμα και η προσωνυμία "Μεγίστη" για το Βατοπαίδι. Τι να πει κανείς...
Και το τελευταίο και σημαντικότερο. Θα το πω μέσω μιας ιστορίας. Ήταν ένα παιδί που δεν πρόσεξε και έπεσε στη θάλασσα και καθώς δεν ήξερε μπάνιο πνιγόταν. Πήγε ένας γείτονας από την ακρογιαλιά κι αντί να το βοηθήσει να σωθεί άρχισε να του λέει: "Παλιόπαιδο δεν ακούς τους γονείς σου όλο φασαρίες κάνεις προχθές έκανες την τάδε ζημιά προχθές την άλλη γι αυτό και οικονόμησε ο Θεός να πάθεις αυτό που έπαθες. Κανονικά θα έπρεπε από μόνος σου να πέσεις στη θάλασσα με αυτά που κάνεις αλλά να που επενέβη ο Θεός και σε έβαλε ο ίδιος εκεί που έπρεπε να πάς. Βέβαια δε λέω δε σου αξίζει να πνιγείς όμως σου άξιζε που έπεσες στη θάλασσα" και το παιδί όλη αυτή την ώρα θαλασσοπνιγόταν.
Ερώτημα: Κάνει καλό ή κακό στην Εκκλησία και στον Εφραίμ να τα λέει ΤΩΡΑ αυτά που λέει ο Πέτρας; Τον βοηθάει να μετανοήσει; Δε θα ήταν καλύτερο αν πραγματικά θέλει τη σωτηρία του να τον ελέγξει πρώτα κατά μόνας και μια άλλη στιγμή; Εξάντλησε όλα αυτά που λέει η Αγία γραφή και τώρα είναι στο στάδιο ειπέ τη Εκκλησία; και μάλιστα όχι μόνο στην Εκκλησία αλλά και στους εκτός; Γιατί αυτό δημοσιεύτηκε και σε κοσμικές σελίδες.
ένας φίλος του ιστολογίου
33 σχόλια:
Ο Μητροπολίτης Πέτρας Νεκτάριος την θέση του επί της προφυλακίσεως του Ηγουμένου Εφραίμ την κατέθεσε με την υπογραφή του.
Διάβασα απάντηση-αντίκρουση την οποία σας έστειλε «εκλεκτός φίλος απαντώντας στην ατυχέστατη επιστολή» την οποία υπογράφει ως «ένας φίλος του ιστολογίου».
Φρονώ πως η δεοντολογία απαιτεί επιστολές αυτού του είδους να έχουν το θάρρος ενυπόγραφα να καταθέτουν όσοι αντιτίθενται.
ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΝ ΠΡΩΤΟΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ "ΞΕΚΑΘΑΡΗ" ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΩΝΥΜΗ!
ΔΙΑΦΩΝΩ ΕΠΙΣΗΣ ΜΕ ΤΗ ΛΕΞΗ "ΜΙΚΡΟΨΥΧΙΑ"! ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ; Η, ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΑΠΟΨΗ ΕΤΣΙ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ;
ΕΠΕΙΔΗ ΤΥΧΑΙΝΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΕΤΡΑΣ, ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ, ΕΙΝΑΙ ΕΠΗΡΕΑΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΕΙ ΕΜΠΑΘΗΣ.
ΤΕΛΟΣ ΔΕ, ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΛΕΝΕ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥΣ, ΕΙΤΕ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΕΙΤΕ ΟΧΙ! π. ΤΙΜΟΘΕΟΣ ΠΑΠΑΣΤΑΥΡΟΥ
Εξαιρετική απάντηση του εκλεκτού σας φίλου.
Κάποιος πρέπει να λέει τα πράγματα με το όνομά τους.
εύγε φίλε εκλεκτέ και άγνωστε.
Καλή και ευλογημένη χρονιά.
Σεβόμαστε την επιθυμία του αγαπητού φίλου για την ανωνυμία.
ίσως θα ήταν καλύτερο να σχολιάσουμε τα γραφόμενα.
Να αντιτάξουμε επιχειρήματα στα επιχειρήματα του ανωνύμου σχολιαστού, όπως ακριβώς έκανε και ό ίδιος.
Με όλο τον σεβασμό π.Τιμόθεε, νομίζω ότι αν καποιοσ δειχνει εμπαθεια αυτός είναι ο Αγιοσ Πετρας και οχι ο ανωνυμος. Γιατί τοση κακία από τον Αγιο πετρασ ; και γιατι να τα λεει δημοσιως αυτά ;
Νομιζω οτι ακομα και διαπιστωμενα να είχε διαπραξει τα αδικηματα ο γεροντας εφραιμ, είχε χρεοσ σαν αδελφος να τον καλυψει, οπως ο ένας γιος καλυψε την γυμνια του μεθυσμενου του πατερα του, Δικαιου της Παλαιασ Διαθηκησ.
και κατι άλλο , επειδή είναι ανωνυμη δεν είναι ξεκαθαρη ;
Δηλ αν ήταν επώνυμη θα ήταν πεντακαθαρη ;;!!!
Και ο «Αναστάσιος» και ο «Αρτιπας» κολλάνε σε ανούσια πράγματα προφανώς επειδή δεν έχουν να πουν κάτι το ουσιαστικό!
Αυτό σας πείραξε κύριοι ότι κάποιος γράφει ανώνυμα; Και ο επίσκοπος πέτρας που γράφει επώνυμα και λέει άρρητα ρήματα είναι καλύτερος;
Εμπάθεια, κακία, φθόνο, ζήλεια, και γω δεν ξέρω τι άλλο.
Λυπάμαι που και ο ένας και ο άλλος από τους σχολιαστές στέκονται σε ανούσια πράγματα και δεν λυπούνται για την κατάντια του επισκόπου να εξυβρίζει με αυτό τον χυδαίο και συκοφαντικό τρόπο. Αίσχος σε όλους τους «χριστιανούς»
ΑΝΑΣΤΑΣΙΕ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΟΥ; Η ΑΝΩΝΥΜΙΑ; ΔΗΛ. ΟΠΟΙΟΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ΧΑΖΟΜΑΡΕΣ ΣΑΝ ΤΟΥ ΠΕΤΡΑΣ;
ΕΛΕΟΣ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΤΙΠΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΞΕΡΩ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡ ΠΑΝΤΩΣ ΜΙΚΡΟΨΥΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΛΕΣ ψέματα εν γνώσει σου. Μικροψυχία είναι να συκοφαντείς αδελφούς . Μικροψυχία είναι να ζηλεύεις την δόξα που κατακρίνεις!
Ντροπή από ιερωμένους να λέγονται αυτά.
Μου αρέσει που στην Φώτο στην επόμενη ανάρτηση ο "Επίσκοπος" κρατά το ευαγγέλιο!!!Σεβαστέ μου Ιεράρχα αυτό λέει το Ευαγγέλιο μέσα;Να συκοφαντείς και να διαδίδεις ψέματα και αναλήθειες;Αυτό λέει το Ευαγγέλιο, να κατακρίνεις αδελφό ιερωμένο;Ντροπής πράγματα αυτά.
Ζήτα Έλεος αμέσως.
Αίσχος. Ένας Άγιος της εκκλησίας μας έλεγε ότι αν δω κάποιον άνθρωπο να αμαρτάνει αμέσως θα βγάλω τον μανδύα που φορώ και θα τον σκεπάσω και όχι θα τον ξεμπροστιάσω!
Η εκκλησία περιμένει την μετάνοιά σου.
Μπροστά οι Επίκσοποι και από πίσω εμείς!
Όταν λέω "Ντροπή από ιερωμένους να λέγονται αυτά" δεν εννοώ τον ΑΡΤΙΠΑ. προς αποφυγη παρεξηγησησ. εννοω τον Μητρ.Νεκτάριο!
Επιχειρήματα πολλά υπερ του π. Εφραίμ έγραψε ο πανελλήνια γνωστός θεολόγος Νικόλαος Σωτηρόπουλος
Αξίζει τον κόπο να τα κοιτάξετε
Εξ αφορμής της προφυλακίσεως του π. Έφραίμ
Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ
http://niksotiropoulos.blogspot.com/2011/12/blog-post_31.html
Προς Ιερό Ναό:
Το θέμα δεν είναι να σχολιάσω τον ανώνυμο, αλλά αυτός να έχει την εντιμότητα της υπογραφής του, σε όσα Δημόσια καταθέτει.
Σας ερωτώ: ο Ανώνυμος σχολιαστής είχε την Ελληνική Λεβεντιά ενυπόγραφα να αποστείλει τις θέσεις του εις τον Επίσκοπο ή αρκέσθηκε στις κορώνες του Ιστολογίου;
Προς 11:38
Δεν είναι «ανούσιου πράγμα» ανώνυμε σχολιαστή, να γράφεις για να αντικρούσεις θέσεις κάποιου κάτω από την ανωνυμία. Ο Ανώνυμος κτυπά τον Επίσκοπο με άηθες ήθος. Θα σας άρεσε κάποιος να γράφει εναντίον σας ανώνυμα; Όσο για την κατακλείδα σας «Αίσχος σε όλους τους «χριστιανούς» δεν σας περιποιεί τιμή αν είσθε χριστιανός.
Προς 11: 45
Ναι είναι πρόβλημά μου διότι το «ανώνυμο» το θεωρώ ότι δεν συνάδει σε Χριστιανό.
Μικροψυχία και αναίδεια πολλών πιθήκων έχει ο ανώνυμος αυτός υβριστής. Ντροπή του για την αγοραία γλώσσα την οποία χρησιμοποιεί.
Γράφω και εγώ με οξύτητα.
Έχω υπερασπίσει τον Ηγούμενο στο ιστολόγιό μου.
Αυτή η φρασεολογία όμως ξεπερνά τα εσκαμμένα.
Μην θίξετε το φίλο του π. τιμοθέου και του αναστασίου παιδιά. Γι' αυτούς πρώτα οι φίλοι, που ξέρεις θα χρειαστούν... Η αλήθεια άστην για αργότερα
Νομίζω ότι το ύφος του ανώνυμου σχολιαστή είναι ακριβώς ίδιο με τό ύφος του Αγίου Πέτρας. Άν σας ενόχλησε ο ανώνυμος, τότε σιγουρα έπρεπε να σας ενοχλήσει το ύφος ενός Μητροπολίτη.
Ας με συγχωρεσει ο σεβαστός Αναστάσιος, αλλά όσα γράφει είναι γνωστό ότι πηγαζουν απο τον βυζαντινισμο της σκέψης του και την ξεκάθαρη εκκλησιαστικη διπλωματία των κολλητών .
Γνωστός ο ανώνυμος φίλος του ιστολογίου. Μια ζωή βαδίζει στην ακρότητα. Αφού δεν δημοσιοποιεί το όνομά του δεν το κάνω και εγώ. Ας μάθει να σέβεται τους άλλους αφού ο ίδιος ποτέ δεν σεβάστηκε τον εαυτό του. Με τον ίδιο τρόπο αντιδρά σε φίλους που τους έχει ευγνωμοσύνη. Μόνο η απομόνωση από αυτούς που βρίσκει καταφύγιο θα τον συνετίσει.
Ο π. Τιμόθεος Παπασταύρου και ο κ. Αναστάσιος έχουν δίκιο.
Ο κ. Αναστάσιος, τον καιρό που όλοι σιωπούσαν, τότε που στην εξουσία ήταν η Ν. Δ. και κτυπούσαν όλα τα κόμματα τον γέροντα Εφραίμ, ξεκάθαρα υπερασπίσθηκε τον Ηγούμενο στο μπλοκ του.
Αν επώνυμα είχα γράψει κάτι δεν θα ήθελα να μου απαντούν κάτω από την ομπρέλα της ανωνυμίας. Γνωστό ότι και ο κρίνων κρίνεται.
Καλώς στον έστειλαν στην φυλακή. Δεκάδες κόσμου έχουν προφυλακισθεί χωρίς να γίνει ντόρος. Τι πάει να πει είναι κληρικός. Αν αποδείξει στο Δικαστήριο την αθωότητά του ας τον αποφυλακίσουν. Οι έλληνες πολίτες είναι ίσοι είτε είναι κληρικοί είτε λαϊκοί. Αν μπαίναν και κάποιοι άλλοι μέσα θα σταματούσε η ασυδοσία και η παρανομία των ρασοφόρων που ως τώρα λόγο του σχήματος είχαν ασυλία. Να αγιάσουν τα χεράκια του Μητροπολίτη Πέτρας που τόλμησε να γράψει τα όσα οι άλλοι δειλιάζουν λόγω της εξουσίας.
ΗΡΕΜΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΜΗ ΧΑΛΑΤΕ ΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΕΤΡΑΣ.Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ.ΤΗΝ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ.ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΒΕΒΑΙΑ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
ΕΙΜΑΙ Ο π. ΤΙΜΟΘΕΟΣ! ΑΝ ΕΔΩΣΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΠΑΡΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΜΟΥ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΕΣ ... ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ! ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ! ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΩ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ!ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!
Ο π.Τιμόθεος Παπασταύρου είναι ένας εξαίρετος κληρικός, με εγνωσμενο ηθος και ουδείς μπορει να τον αμφισβητήσει. Η γνώμη μας για το προσωπο του εξακολουθεί να είναι η καλύτερη. Είναι αποδεκτές όλες οι απόψεις και σεβαστες, αρκεί να μην προσβάλλουν.
Π.Τιμοθεε την γνώμη σας την θέλουμε και την σεβόμαστε και θα την δημοσιεύουμε ΠΑΝΤΟΤΕ.
Την ευχή σας.
Σεβαστε πατέρα Τιμόθεε, εμείς σας αγαπάμε, σας σεβόμαστε και ζητάμε να γράφετε την άποψη σας. Γνωρίζουμε καλά τις αριστες σχεσεις που έχει η οικογενεια σας με τον πατέρα Γερασιμάγγελο και δεν πρέπει μια επιστολή να σταθεί αφορμή να δοαταραξετε τις σχέσεις σας. Είστε αδελφοί στο αγιο θυσιαστήριο.
Εκείνοι που πέρνουν θέση υπέρ του Μητ. Πέτρας Νεκτάριου είναι Χριστόφιλοι.
Οι δε αντίθετοι είναι Χριστομάχοι.
Σαν απλώς παρατηρητής δε νομίζω να υφίσταται κάποια παρεξήγηση μεταξύ πατρός Τιμοθέου και Αγ.Βαρβάρας!
Ο π.Τιμόθεος δευτερολογεί και λέει ότι μερικοί σκανδαλίστηκαν και τον βρίζουν άνευ λόγου και αιτίας. Αλλά ο π.Τιμόθεος στάθηκε στα ανώνυμα σχόλια που τον εξύβριζαν κατά κάποιο τρόπο και όχι στην επιστολή που η Αγ.Βαρβάρα ανήρτησε.
Οπότε μην προσπαθείτε κάποιοι να δημιουργήσετε θέμα από εκεί που δεν υπάρχει.
Και επίσης κάτι άλλο.
Το γεγονός ότι το blog της Αγ.Βαρβάρας δημοσιοποιεί ανώνυμα άρθρα δεν σημαίνει ότι τα ενστερνίζεται και τα αποδέχεται, δεν σημαίνει ότι είναι άποψη του ιδιοκτήτη του blog όλα όσα ο καθένας είτε ανώνυμα είτε επώνυμα καταθέτει και δημοσιοποιεί!
Αυτά εν ολίγοις.
Ας μην χάνουμε την ουσία του πράγματος αδελφοί.
Καλή και πνευματική χρονιά
Εκείνος που είναι εναντίον του Μητροπολίτη Νεκταρίου δεν είναι Χριστόφιλος, αλλά Χριστομάχος!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ BLOGGER ΣΑΣ ΑΝ ΚΑΙ ΔΙΑΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΜΕ ΑΥΤΑ! ΟΜΩΣ ΣΠΕΥΔΩ ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΩ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ ΟΤΙ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΥΠΑΙΝΙΧΘΗΚΑ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΠΛΥ ΑΓΑΠΗΤΟΥ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΤΟΥ ΜΟΥ π. ΓΕΡΑΣΙΜΑΓΓΕΛΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΞΙΟΖΗΛΕΥΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΟΥ! ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΕΔΩΣΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ! ΟΙ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ BLOG ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ BLOGGER. π. ΤΙΜΟΘΕΟΣ
Ο λόγος που το παρόν άρθρο δημοσιεύτηκε ανώνυμα είναι γιατί ο δημιουργός του το έγραψε σε στενό κύκλο γνωστών και φίλων και δεν το προόριζε αρχικά προς δημοσίευση. Χωρίς να αρνείται κανένα από το σύνολο των επιχειρημάτων του (μάλιστα από ό,τι μου εξήγησε θα μπορούσε να επιχειρηματολογήσει και στα υπόλοιπα σημεία του άρθρου του αγίου Πέτρας) θέλησε να προχωρήσει στην ανωνυμία γνωρίζοντας ότι το όλο ύφος του κειμένου περιέχει αρκετή επιθετικότητα και σε μερικά σημεία έντονο ειρωνικό ύφος που δεν προσιδιάζει (κατά τη γνώμη του) σε κείμενο προς γενικότερη δημοσίευση. Επίσης για τον ίδιο λόγο (επειδή το κείμενο ήταν στενά προσωπικό) δεν τηρήθηκε και η ακρίβεια στις προσφωνήσεις (π. χ. άγιος Πέτρας, άγιος Λεμεσού κ.λ.π.) και όχι για λόγους ασέβειας και αντιπαλότητας. Σε κάθε περίπτωση ο σκοπός του δεν ήταν να χτυπηθεί ένας ιεράρχης (τον οποίον μάλιστα ούτε καν τον γνωρίζει) αλλά να υπερασπιστεί ένας εμπερίστατος "αδελφός" την ώρα της δοκιμασίας του. Αν υπάρχει έντονη διαφωνία αυτή αναφέρεται στο προϋπάρξαν άρθρο του αγίου Πέτρας και όχι στον ίδιο τον επίσκοπο.
Πολύ ενδιαφέρον το άρθρο του εκλεκτού φίλου απάντηση στην αξιοπρεπέστατη επιστολή του αγίου Πέτρας. Όλοι πρέπει να έχουμε το θάρρος της γνώμης.Οι γενικολογίες και προσπάθειες να μαντέψουν κάποιοι το πρόσωπο πίσω απο την ανωνυμία ατυχέστατες. Η ανωνυμία..επίσης δυσάρεστη.Πολύ ενδιαφέρον ο τρόπος που η ανταλλαγή απόψεων καταλήγει σε παρολίγον ανταλλαγή ύβρεων.Οι κραυγές "είσαι Χριστομάχος" είμαι "Χριστόφιλος"..αχαρακτήριστες.Καλόν είναι να έχουμε άποψη εμπεριστατωμένη επί του θέματος πρίν μιλήσουμε.Οι γενικολογίες αοριστολογίες δεν προσφέρουν.Επίσης το "σκέπασμα" από την εκκλησία του αμαρτάνοντος αδελφού πρέπει να γίνεται όταν οι αμαρτίες αφορούν τον ίδιο και μόνο.Όταν σκανδαλίζεται μια κοινωνία ολόκληρη δεν υπάρχει χώρος για κάλυψη.Αυτά είναι κόλπα των πολιτικών.
Γιατί Αναστάσιε δεν συνάδει η ανωνυμία με τον Χριστιανό; Ποια Γραφή το λέει αυτό; Ἔίναι σοβαρά αυτά που λέτε με τέτοιο ύφος κιόλας;
Μετά τις δηλώσεις του Μεσσηνίας Χρυσοστόμου κατά της Ιεράς Συνόδου στο θέμα Εφραίμ περιμένω την «αποστομωτική» απάντηση του φίλου του ιστολογίου σας.
Δημοσίευση σχολίου