Πέμπτη 29 Απριλίου 2010

Το κοιμητήριο της Ι.Μ.Διονυσίου






3 σχόλια:

Ε είπε...

Πολύ ωραίο που βάλατε φωτογραφίες απο το ¨Αγιο όρος, να βλέπουμε κι εμείς που δεν μπορούμε να πάμε. Καλό βράδυ.

Ι. Ν. Αγ.Βαρβάρας-Οσ. Σάββα είπε...

Να είστε καλά Ε.Π.
Το Άγιον Όρος είναι ένας φάρος που φωτίζει και άνδρες και γυναίκες.

Ανώνυμος είπε...

Είναι συγκλονιστική η επιγραφή δίπλα στο παράθυρο.
ποιος από μας την κατανοεί ;
Ως άνθος μαραίνεται και ως όναρ παρέρχεται και διαλύεται πας άνθρωπος.
όταν ακούω αυτόν τον ψαλμό στις κηδείες, συγκλονίζομαι. Και κατηγορώ τον εαυτό μου για όλες τις ανοησίες που έχω κάνει, για όλες τις παρεξηγήσειςμε τους αδελφούς μου, για όλες τις εξάψεις του θυμού μου, για όλη μου την απερισκεψία, για κάθε πράξη ανόηταη και φαιδρή και γήινη που με κάνει να ξεχνάω τι είμαι και που πάω.

Συγκλονιστική αυτή η φωτογραφία και ας μην είναι άρτια καλλιτεχνικά.
Είναι βαθύτατα και σγκλονιστικά θεολογική.

Σε ευχαριστώ ΧΓστ που με ταρακούνησες με την φωτογραφία σου!

Φ.Γ.