Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2015

Η συγγνώμη: Σε συμφέρει


                   Θύελλα ξεσήκωσε και πάλι μέσα μου η οργή.
                   Γιατί τόσο λίγη κατανόηση; Γιατί τόση αδικία;
                   Για το δικό μου λογισμό για τη δική μου κρίση
                   ένας σωστός παραλογισμός.
                   -Εσύ να τον ευεργετείς κι εκείνος να σε βρίζει!

                   Μα ξαφνικά μες στη συνείδησή μου ένα φως.
                   Του Κυρίου μου ο Σταυρός υψώνεται εμπρός μου.
                   Ακούω  τη γλυκειά Φωνή, πονεμένη, μα ισχυρή.
                   Τους αιώνες σχίζει!
                   Ο χρόνος δεν την ατονεί, το βίο του καθενός ρυθμίζει.

                   «Άφες αυτοίς, ου γαρ οίδασι τι ποιούσι».
                   Φως ουράνιο θεϊκό.
                   Προσπερνά τη γήινη σφαίρα.
                   Σε ανυψώνει. Μεγαλείο άφθαστο.
                   Μια κορυφή απρόσιτη η συγγνώμη.
                   Για την ψυχή σου αίτημα καθάριο φωτεινό.
                   Εισιτήριο για τον ουρανό.
                   Αιώνια συνοίκηση με το Θεό.
                   Σε συμφέρει….



                   ΘΕΚΛΑ Μοναχή

Δεν υπάρχουν σχόλια: