Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2015

Για να θυμόμαστε την αγάπη του Θεού



Πάντοτε, σ’ όλα μας τα έργα να θυμόμαστε με αγάπη τα έργα του Θεού και την αγάπη Του προς εμάς.
Όλα όσα βλέπεις στον ουρανό και τη γη. Στον τόπο της κατοικίας μας, μας ξυπνούν για να θυμόμαστε την αγάπη Του, που μέσα της κλείνει κι εμάς.
Κάθε πλάσμα του Θεού φανερώνει την αγάπη Του προς εμάς. Βλέποντας  και απολαμβάνοντας τα δημιουργήματα Του ας λέμε μέσα μας:
Αυτό είναι έργο των χειρών του Κυρίου του Θεού μου και έχει δημιουργηθεί προς χάρη μου.
Αυτοί οι φωστήρες του ουρανού, ο ήλιος, το φεγγάρι και τ’ άλλα αστέρια είναι δημιουργήματα του Κυρίου μου, για να φωτίζουν όλη την οικουμένη κι εμένα.
 Αυτή η γη που επάνω της ζω, που δίνει τους καρπούς της σ’ εμένα και στα ζώα  μου, αυτή, μαζί με ό, τι έχει, είναι του Κυρίου μου δημιούργημα.
Αυτό το νεράκι που ποτίζει εμένα και τα ζώα  μου είναι του Κυρίου μου αγαθό.
 Αυτό το σπίτι όπου κατοικώ, είναι δώρο του Θεού και μου το έδωσε ο Θεός για την ανάπαυσή μου.
Αυτή η τροφή που τρώγω είναι αγαθό του Θεού και μου την δίνει για ενίσχυση και παρηγορία των αδυναμιών του σώματός μου.
Αυτό το ρούχο που φορώ μου το έδωσε  ο Κύριος και Θεός μου για να καλύψω το γυμνό μου σώμα, κ. ο. κ.
         
          Τύχωνος του Ζαντόνσκ



 Απλά λόγια, αλλά βαθύτατα θεολογικά, που φανερώνουν τον ευχαριστιακό τρόπο ζωής, που  πρέπει να είναι η φυσιολογική συμπεριφορά κάθε ανθρώπου που αναγνωρίζει το Θεό ως Πατέρα και δημιουργό του σύμπαντος κόσμου.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...


Την αγάπη του χριστού την βλέπουμε καθημερινά μπροστά μας.

Ανώνυμος είπε...

Η αγάπη του Θεού είναι παντού μέσα στην ζωή μας.
Ο Θεός μας αγαπά και μας προστατεύει και μας θέλει κοντά του. Εμείς αποφασίζουμε και απομακρυνόμαστε!
Ο Θεός μαζί μας.