Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2010

Η στιγμή που αλλάζει το κάθε τι


"...Κάθε μέρα ο Θεός μας δίνει, μαζί με τον ήλιο, μια στιγμή κατά την οποία είναι δυνατό να αλλάξει το κάθε τι που μας κάνει δυστυχισμένους. Κάθε μέρα προσποιούμαστε πως δεν αντιλαμβανόμαστε ότι υπάρχει αυτή η στιγμή, κάνουμε πως πιστεύουμε ότι το σήμερα είναι ίδιο με το χθες και θα είναι ίδιο με το αύριο. Αλλά το όν που δίνει προσοχή στην ημέρα την οποία ζει ανακαλύπτει τη μαγική στιγμή...
...Η ευτυχία είναι καμιά φορά ευλογία αλλά πιο συχνά είναι μια κατάκτηση. Η μαγική στιγμή της ημέρας μας βοηθάει να αλλάξουμε, μας σπρώχνει σε αναζήτηση ονείρων. Θα υποφέρουμε, θα διασχίσουμε κακά περάσματα, αλλά όλες αυτές είναι μεταβατικές περίοδοι...Κι αργότερα θα μπορούμε να κοιτάζουμε πίσω με υπερηφάνεια και πίστη.
Δυστυχής αυτός που φοβάται να ριψοκινδυνεύει. Γιατί αυτός ίσως δεν θα απογοητευτεί ποτέ...δεν θα υποφέρει σαν αυτούς που έχουν να κυνηγήσουν κάποιο όνειρο. Όταν όμως θα κοιτάξει πίσω (γιατί πάντα κοιτάζουμε πίσω μας) θα ακούσει την καρδιά του να του λέει "Τί έκανες τα θαύματα που έσπειρε ο Θεός στις μέρες σου; Τί έκανες τα τάλαντα που σου εμπιστεύτηκε ο Κύριος; Τα έθαψες βαθιά σε μια τρύπα γιατί φοβόσουν μη τα χάσεις; Τότε αυτό σου απόμεινε: η βεβαιότητα πως έχασες τη ζωή σου".
Δυστυχής αυτός που ακούει τούτα τα λόγια. Τότε θα πιστέψει στα θαύματα, αλλά οι μαγικές στιγμές της ύπαρξης θα έχουν περάσει αμετάκλητα..."


Τα διάβασα κάπου και μου άρεσαν



χ.π.


6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εμένα αυτό μου φέρνει κάτι σε Coelho.Νομίζω.
Άντε όλοι οι αποκρυφιστές έχουν καταλάβει και τα θρησκευτικά μπλόγκς.
Ατυχέστατη αυτή η ανάρτηση. Λυπάμαι.

Ανώνυμος είπε...

Γιατί όλα να τα δαιμονοποιούμε;
Ατυχέστατο το σχόλιό σου αγαπητέ ανώνυμε.
Λυπάμαι πολύ περισσότερο.
Ειλικρινά...

Ανώνυμος είπε...

Πράγματι, αγαπητέ ανώνυμε των 1:27μ.μ, το απόσπασμα αυτό είναι απο ένα βιβλίο του Paulo Coelho.H άποψή σου, μου είναι σεβαστή και με όσα θα γράψω παρακάτω δεν θα προσπαθήσω να σου αλλάξω γνώμη, απλώς θα εκφράσω το τι πιστεύω εγώ.Γενικά στη ζωή μου μ' αρέσει να "κρατάω" κάθετί που μου αρέσει και με ωφελεί, ανεξάρτητα από που προέρχεται.Γι' αυτό άλλωστε πήγα σχολείο, σπούδασα..., διάβασα αρχαίους, σύγχρονους,Έλληνες, ξένους συγγραφείς,ορθόδοξους και μη.Έτσι πιστεύω ότι αποκτά κανείς κριτήρια μελέτης για την μετέπειτα πορεία του.Όταν αυτά που διαβάζω δεν επηρεάζουν το"πιστεύω" μου, δεν προσβάλλουν τις δογματικές αλήθειες της πίστης μου, γιατί να τα απορρίψω;Δεν είμαι θεολόγος, αλλά πιστεύω ότι οι μεγάλοι πατέρες της πίστης μας π.χ Χρυσόστομος, που αναλώθηκε στη σπουδή πολλών πραγμάτων και κατείχε πολλές επιστήμες, δεν περιορίστηκε μόνο σε βιβλία θρησκευτικού περιεχομένου...Σπούδασε φιλοσοφία.Μη μου πείς ότι όλοι οι φιλόσοφοι έλεγαν σωστά πράγματα;Και όμως ο Χρυσόστομος παρέμεινε Χρυσόστομος!Είναι άδικο για ένα Βlog θρησκευτικού περιεχομένου, κάθε φορά που βάζει μια ανάρτηση που προέρχεται από μη ορθόδοξο συγγραφέα να κατηγορείται(και αυτό δεν συμβαίνει μόνο σε αυτό το blog).Ελπίζω αγαπητέ το απόσπασμα από τον COELHO να μην σε έβλαψε πνευματικά...Η πρόθεσή μου ήταν το εντελώς αντίθετο.Μερικές όμορφες σκέψεις για το πως να βγούμε από τη μιζέρια μας και να βιώσουμε την ομορφιά του πνευματικού αγώνα...να ζήσουμε την κάθε στιγμή της ζωής μας ώστε να μην μετανιώσουμε μελλοντικά για την απραγία, τη νωθρότητα μας...Γιατί και να μετανιώσουμε, θα είναι αργά για αλλαγή πλεύσης στη ζωή μας...Και δυστυχώς θα έχουμε χάσει την ευκαιρία "να ζήσουμε στο φως και στην αγάπη του Θεού"(αυτό είναι από ορθόδοξο συγγραφέα).
Συγνώμη αν κούρασα με όλα αυτά...συγνώμη αν έβλαψα κάποιον...

χ.π

Ανώνυμος είπε...

Θα διαφωνήσω με τον πρώτο ανώνυμο.Εμένα μου άρεσε πολύ αυτό το απόσπασμα και με ξύπνησε θα έλεγα απο τον λήθαργο μου, υπενθυμίζοντάς μου τις δικές μου ευθύνες απέναντι στην ζωή. Σε ευχαριστούμε χ.π.

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε των 1:27μ.μ θέλεις να πεις δηλαδή ότι οι αναρτήσεις ενός θρησκευτικού blog πρέπει να είναι μόνο από ορθοδόξους; Λίγο ρατσιστικό δεν είναι αυτό; Δηλαδή καταργούμε όλους τους αρχαίους (Περικλή, Σωκράτη κ.α),ως μη ορθόδοξους, αλλά και τους πιο σύγχρονους συγγραφείς, ποιητές(Καβάφη, Ρίτσο κ.α)γιατί δεν είμαστε σίγουροι για τις θρησκευτικές τους πεποιθήσεις.Κάτι τέτοια σχόλια κάνουμε εμείς οι syper χριστιανοί και διώχνουμε από κοντά μας όποιον άλλον "διαφορετικό" από εμάς προσπαθεί να μας πλησιάσει.

Α.

Ανώνυμος είπε...

να με συγχωρειτε αλλα το κείμενο "τα σπαει" να το πουμε και λαιστι...