Πέμπτη 7 Μαΐου 2009

Προσευχή του οδηγού

Κύριε, πρν πάρω σήμερα τ τιμόνι στ χέρια μου, σο ζητ ατν τ χάρη.

Βοήθησέ με ν χρησιμοποιήσω τ ατοκίνητο μ νηφαλιότητα κα φρόνηση, χι νυπόμονα, χι γωϊστικά, λλ γι ρεμη κα εγνώμονα ξυπηρέτηση κα χι γι πίδειξη, νευρικ κτόνωση, χόρταγη πληστία πολυπραγμοσύνης.

Βοήθησέ με περάσω σος κα βλαβς π λους τος ποικίλους κινδύνους τς σφάλτου, χοντας στ πλάϊ μου «γγελον ερήνης, πίστον δηγόν» κα συμπαραστάτη.

Προστάτευσε κα σους θ μεταφέρω, στε ν φθάσουμε μ σφάλεια στν προορισμό μας. Τόνωσε τ χέρι κα τν ρασή μου, γι ν μν προκαλέσω πειρασμό, ζημι κα τ θάνατο νδεχομένως σ θους... λλ κα π κρισίες λλων δηγν προστάτευσέ με.

Χριστέ μου, Πλαστουργέ μου, Κυβερντα τς ζως τν νθρώπων!

Δσε μου χέρια σταθερά, μάτια δυνατ κι᾿ παγρύπνηση κέρια, στε καμμι νέργειά μου ν μν καταστρέψει τ ζω τν γεία το λλου, ατ τ μεγάλα δρα, πο προέρχεται π Σένα.

Φύλαξέ με π κάθε πειρασμό, πο θ διασαλεύσει τν ερήνη στν ψυχή μου στς ψυχς λλων. Φώτισε ν δηγ πάντα ψύχραιμα, συνετά, πειθαρχημένα, ερηνικά, εγενικ κα μ πλήρη συναίσθηση τς εθύνης, πο μο μπιστεύθηκες, γι τ καλ λων.

Πρεσβείαις τς Παναχράντου Σου Μητρός, τν φωτοειδν γγέλων, το Μάρτυρος Χριστοφόρου κα πάντων Σου τν γίων. μήν.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστουμε για την προσευχουλα.
Πολυ καλη.

Ανώνυμος είπε...

Μήπως είμαστε λίγο υπερβολικοί;Προσευχή και για το τιμόνι;!
τι να πω!Μάλλον εγώ δεν πιστεύω αρκετά!

Ανώνυμος είπε...

Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΛΕΓΕΤΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ.ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ!ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ!ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΕΙΣ ΔΥΝΑΜΗ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΟ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΟΔΗΓΟΣ,ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΡΙΑΙΑ!ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟ ΘΕΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΟΥΚ ΟΛΙΓΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΟΥΝ ΓΛΥΤΩΣΕΙ ΑΠΟ ΒΕΒΑΙΟ ΘΑΝΑΤΟ!!!