Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2009

ΣΙΤΑΡΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ


«Γράφω και παραγγέλλω σε όλες τις εκκλησίες, πως εγώ εκούσια και με τη θέλησή μου πεθαίνω, αν εσείς δε με εμποδίσετε. Σας παρακαλώ, μη δείχνετε άκαιρη εύνοια για μένα. Αφήστε με να γίνω βορά των θηρίων, έτσι θα μπορέσω να πετύχω το Θεό. Είμαι ο σίτος του Θεού και αλέθομαι στα δόντια των θηρίων, για ν’ αποδειχθώ καθαρό ψωμί του Χριστού. Μάλλον να κολακέψετε τα θηρία, για να γίνουν ο τάφος μου, γα να μην επιβαρύνω κανένα με το θάνατό μου. Τότε θα’ μαι πραγματικός μαθητής του Ιησού Χριστού, όταν ούτε το σώμα μου δεν θα δει ο κόσμος. Παρακαλέστε πολύ τον Χριστό για μένα, ώστε δια των θηρίων ν’ αποδειχθώ θυσία στο Θεό».


Αγ. Ιγνάτιος ο Θεοφόρος

Επίσκοπος εις Ρωμαίους


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

πραγματικα αυτο ειναι το νοημα ολης της ζωης μας..η ουσια της ψυχης μας...η ουσια για να βρουμε τον Θεο εν καρδια καθαρα και ψυχη συντετριμενη και τεταπεινωμενη!