Τρίτη 31 Μαρτίου 2009

ΟΡΚΟΣ ΤΗΣ ΕΟΚΑ

«Ορκίζομαι εις το όνομα της Αγίας Τριάδας ότι:

Θα αγωνιστώ με όλας μου τας δυνάμεις δια την απελευθέρωσιν της Κύπρου από τον Αγγλικόν ζυγών, θυσιάζων και αυτήν την ζωήν μου.

Δεν θα εγκαταλείψω τον αγώνα υπό οιον­δήποτε πρόσχημα, παρά μόνον όταν διατα­χθώ υπό του Αρχηγού της Οργανώσεως και αφού εκπληρωθεί ο σκοπός του αγώνος.

Θα πειθαρχήσω απολύτως εις τας διαταγάς του Αρχηγού της Οργανώσεως και μόνο τού­του.

Συλλαμβανόμενος θα τηρήσω απόλυτον εχεμύθειαν τόσον επί των μυστικών της οργανώσεως όσον και επί των ονομάτων των συμμαχητών μου, έστω και εάν βασανισθώ διά να ομολογήσω.

Δεν θα ανακοινώ εις ουδένα την διαταγήν της Οργανώσεως ή μυστικόν το οποίον περιήλθεν εις γνώσιν μου, παρά μόνον δι' όσους έχω εξουσιοδότησιν υπό του Αρχηγού της Οργανώσεως.

Τας πράξεις μου θα κατευθύνει μόνον το συμφέρον του αγώνος και θα είναι απηλλαγμέναι πάσης ιδιοτέλειας ή κομματικού συμ­φέροντος.

Εάν παραβώ τον όρκο μου θα είμαι ΑΤΙΜΟΣ και άξιος πάσης τιμωρίας.»

Δεν υπάρχουν σχόλια: