Μάθημα από μαθητές της
«Βουλής των Εφήβων»
σχετικά με τις προωθούμενες αλλαγές από το Υπουργείο
Παιδείας για θρησκευτικά, αρχαία, παρελάσεις, πρωινή προσευχή
Μαθητής-βουλευτής
Φώτης Μουρούτσος από Αρκαδία:
«…Κυριότερη άμυνα μας ως έθνος…. Αποτελεί η διασφάλιση της
ελληνικής μας ταυτότητας. Όμως με έκπληξη παρατηρώ ότι η Κυβέρνηση, και
συγκεκριμένα το Υπουργείο σας, προχωρεί σε προώθηση θέσεων, οι οποίες οδηγούν
σε αμφισβήτηση του ρόλου των μαθητικών παρελάσεων, της πρωινής προσευχής και
του μαθήματος των Θρησκευτικών, που αποτελούν μέρος της ελληνικής μας
ταυτότητας. Και κατέληξε: καταργώντας και αμφισβητώντας τη θέση της
χριστιανικής παιδείας, αλλά και των παρελάσεων στο ελληνικό σχολείο, δεν
νομίζετε ότι στρέφεσθε ενάντια στον ελληνικό λαό στην ιστορία του;».
Μαθητής-
βουλευτής Γιώργος Μπακάλης από Δωδεκάνησο:
« …η τρίωρη διδασκαλία του μαθήματος ονομάστηκε «παρά
φύσιν» από τον Υπουργό… Εάν πρόβλημα είναι τελικά η δυσκολία των νέων να
εκφραστούν ορθά στην ελληνική, τότε πως θα ήταν λύση η απομάκρυνση από τη ρίζα
της; Μια ολόκληρη σωρεία μαθητών γένεται έρμαιο της ασύμφορης αυτής πρακτικής
δοκιμής, που είναι βέβαιο ότι μόνο τα αντίθετα από τα επιθυμητά αποτελέσματα
μπορεί να φέρει». Και στη δευτερολογία του, μετά την προσπάθεια απαντήσεως του
Υπουργού, τόνισε: « Όσον αφορά τα αρχαία, επειδή ρωτήσατε αν πιστεύει κανένας
εδώ μέσα ότι τα αρχαία βοηθούν στο να μάθουμε ελληνικά, θέλω να σας πω το εξής:
εγώ δεν έχω δει ποτέ μου δένδρο ή φυτό να επιβιώνει χωρίς τις ρίζες του, και
έτσι η νέα ελληνική γλώσσα δεν μπορεί να επιβιώσει χωρίς τα αρχαία».
«Ακουέτω
ταύτα και βασιλεύς»
«ΣΩΤΗΡ»,
τ. 2140
2 σχόλια:
μΠΡΆΒΟ ΣΤΑ ΠΑΛΛΗΚΆΡΙΑ ΤΗς εΛΛΆΔΟς
Η νεολαία δείχνει τον δρόμο,ας τους ακολουθήσουμε!
Θα προτιμούσα τους μαθητές στην βουλή των και καλά ελλήνων παρά τους άχρηστους και ανίδεους που κατοικούν μόνιμα εκεί μέσα.
Δημοσίευση σχολίου