Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2020

ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΟΝ ΘΕΟ


Είμαι αναστατωμένος, Θεέ  μου

          Αθάνατε Παρηγορητή, σε Σένα πάλι έρχομαι. Είσαι το καταφύγιό μου. Κάτω από το βλέμμα Σου ησυχάζω. Η θωπεία Σου κατασιγάζει την ταραχή της καρδιάς μου.

         Είμαι αναστατωμένος, Θεέ μου. Σύγχυση αισθημάτων βασιλεύει μέσα μου.

          Ταραχή και έξαψη.

          Για μια ακόμη φορά είμαι δέσμιος τω σφοδρών συναισθημάτων μου. Υποφέρω τόσο πολύ.

          Θεέ μου, βλέπεις τι γίνεται με την ευπαθή καρδιά μου. Τη μια μέρα αγαπώ με πάθος τον α΄ η τον β΄ άνθρωπο. Γοητεύομαι απ’ αυτόν. Και την άλλη μπορεί να μην τον χωνεύω καθόλου. Από την αγάπη πέφτω στη ζηλοτυπία, ίσως να φθάνω και στην εχθρότητα ακόμη.

          Διψώ για αγάπη. Θέλω να μ’ αγαπούν και μάλιστα μ’ έναν αποτελεσματικό τρόπο. Κι’ αυτό γίνεται αιτία αναστατώσεων, Θεέ μου. Όταν κρίνω ή νομίζω ότι ο άλλος δεν με προσέχει, πληγώνομαι. Μέσα μου την ίδια στιγμή ξεσπάει η καταιγίδα, που κατακομματιάζει την καρδιά μου.

          Ω Χριστέ μου, πρόσταξε την τρικυμία να κοπάσει. Δώσε μου γαλήνη. Ας έλθει η ειρήνη Σου στην καρδιά μου κι ας διώξει το θόρυβο της ταραχής.

          Χάρισέ μου το μεγάλο δώρο της κυριαρχίας πάνω στα αισθήματά  μου. Κάνε με κυβερνήτη της καρδιάς μου ή καλύτερα πάρε Συ το τιμόνι της.

          Κατάστειλε τις εξάψεις. Μείωσε την εκρηκτικότητα ορισμένων καταστάσεων.

          Κατέβασε τη θερμοκρασία που μεταβάλλει την ψυχή μου σε ηφαίστειο.

          Παρακαλώ για ειρήνη.

          Ικετεύω για γαλήνη.

          Κύριε, μ’ ανοιχτά χέρια περιμένω τον ερχομό Σου. Μην αργείς, μοναδικέ Ειρηνοποιέ.

          ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, Αρχιεπισκόπου πρώην Αμερικής

Δεν υπάρχουν σχόλια: