Ο πρόεδρος της Γαλλίας Εμμανουέλ Μακρόν ανακοίνωσε ότι από
την επόμενη σχολική χρονιά θα απαγορεύονται τα κινητά τηλέφωνα στα σχολεία και
η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε παιδιά κάτω των 15 ετών. Ο πρόεδρος
Μακρόν, έλαβε αυτήν την απόφαση ύστερα από έρευνα της Γαλλικής υγειονομικής
αρχής, σύμφωνα με την οποία, ένας στους δύο εφήβους περνάει από 2- 5 ώρες την
ημέρα στα κινητά, το 90 ο/ο των παιδιών από 12-17 ετών έχει πρόσβαση στο
διαδίκτυο, η χρήση των κοινωνικών δικτύων έχει πολλές επιβλαβείς επιπτώσεις ,
κ. α.
‘Όπως
χαρακτηριστικά δήλωσε ο κ. Μακρόν, «Οι εγκέφαλοι των παιδιών και των εφήβων μας
δεν είναι προς πώληση. Τα συναισθήματά
τους δεν είναι προς πώληση, ούτε πρέπει
να χειραγωγούνται, είτε από αμερικανικές πλατφόρμες είτε από κινεζικούς αλγορίθμους»!
Η Γαλλία
ακολούθησε το Παράδειγμα της Αυστραλίας, η οποία έχει απαγορεύσει την χρήση
κοινωνικών δικτύων στους εφήβους από τον Δεκέμβριο 2025. Μεταξύ άλλων χωρών η
Βρετανία έχει υποχρεώσει τις εταιρείες να εμποδίζουν σε ανηλίκους την πρόσβαση
σε σελίδες με επιβλαβές περιεχόμενο. Η Δανία και η Νορβηγία εξετάζουν την λήψη
παρόμοιων μέτρων, ώστε να διασφαλίσουν την ψυχική υγεία των παιδιών τους.
Στην πατρίδα
μας απαγορεύεται ρητά η χρήση του
κινητού σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και
ετοιμάζεται να θεσπίσει απαγόρευση
πρόσβασης στα κοινωνικά δίκτυα. Οψόμεθα.
«ΑΓΙΑ ΛΥΔΙΑ», τ. 635
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου