Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2019

Πνευματικά μηνύματα 7 Οκτωβρίου 2019,



Σεργίου και Βάκχου

          Πονάς; Παραδώσου στον Θεό, πες το “Να είναι ευλογημένο” και -ω του θαύματος!- όχι απλώς θα χαλαρώσει ο πόνος, όχι απλώς θα ελαφρύνει, αλλά σιγά -σιγά, καθώς αρχίζεις μνα φιλοσοφείς, καθώς αποφάσισες να γνωρίσεις λίγο τον εαυτό σου, καθώς συντρίβεσαι, προσγειώνεσαι, ταπεινώνεσαι και έχεις τη διάθεση να καταλάβεις τι ακριβώς γίνεται, θα δεις, τρόπον τινά, με τα μάτια σου και θα αισθανθείς την όλη ενέργεια της χάριτος του Θεού μέσα σου.

          Χαλάλι, Θεέ μου, όλα. Και οι πόνοι και οι αρρώστιες και τούτο κι εκείνο. Λυπούμαι πολύ, Θεέ μου,, που δεν καταλάβαινα τότε μερικά πικρά λόγια. Αλλά τώρα βλέπω πόσο σοφά, Θεέ μου, ενέργησες εσύ, που επέτρεψες να μου έλθει τούτο, να μου έλθει εκείνο, να μου έλθει το άλλο.

          π. Σ. Κ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: