Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2020

ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΟΝ ΘΕΟ

ΚΥΡΙΕ, θα σου μιλήσω για τα σχέδιά μου

          Κύριε, θα σου μιλήσω για τα σχέδιά, τα όνειρά μου, τις επιδιώξεις μου. Δεν κουράζομαι να σου μιλώ για τα θέματα αυτά. Μου χρειάζεται η ανανέωση της συναίνεσής σου, Πατέρα και Δημιουργέ μου.

          Θέλω να κάνω πολλά, Κύριε. Να δημιουργήσω στη ζωή μου. Να πετύχω κάτι σοβαρό, μεγάλο κι ωραίο.

          Επιθυμώ το σύντομο πέρασμα μου από τη γη ν’ αφήσει ίχνη, να έχει επίδραση στους συνανθρώπους μου.

          Θεέ μου, είναι άραγε αυτό εγωισμός; Να’ ναι τούτο η προσευχή μου αμαρτία;

          Όχι! Θεέ μου. Δεν το πιστεύω. Όχι γιατί είμαι απαλλαγμένος από το μισητό ενώπιόν σου εγωισμό. Κάθε άλλο. Αλλά πιστεύω πως δεν μου επιτρέπεις να μην έχω σχέδια.

          Δεν θέλεις το πλάσμα σου, ο άνθρωπος, ο οποιοσδήποτε άνθρωπος,να περνά από τη γη χωρίς ν’ αφήνει ίχνη, χωρίς να πραγματοποιεί κάτι σοβαρό και μεγάλο. Δεν μας έπλασες για τα μικρά.

          Συ μου φύτεψες τη λαχτάρα της δημιουργικότητας. Συ φτέρωσες τη φαντασία  μου, για να είναι σε θέση να οραματίζεται και να σχεδιάζει.

          Θα σε πρόδιδα, αν δεν ποθούσα κι αν δεν μοχθούσα να πετύχω κάτι αξιόλογο στη ζωή μου.

          Άλλωστε ό, τι ζητώ, Ιησού μου, δεν το κάνω για τη μάταιη και κούφια προβολή του εγώ μου, που δεν αξίζει ούτε την περιφρόνηση σου. Σαν άνθρωπος, σαν τέκνο σου, νιώθω πως πρέπει να σε τιμήσω.

          Αύριο, αν με τη βοήθειά σου, Κύριε, πετύχω κάτι, δεν μ’ ενδιαφέρει ν’ ακουσθεί τ’ όνομά μου. Φθάνει να πουν: ένας άνθρωπος, ένα παιδί του Θεού έκανε αυτό το ωραίο έργο.

          Εις δόξαν σου,  και εις τιμήν του πλάσματός σου του ανθρώπου ποθώ να ΄ναι το έργο της ζωής μου. Γι’ αυτό και δεν έχω το δικαίωμα να το φαντασθώ μικρό. Δεν μπορώ να’ μαι ολιγαρκής.

          Σε τέτοια ζητήματα, το αισθάνομαι, Κύριε, η ολιγάρκεια είναι αμαρτία.

          Ιησού Χριστέ, ευλόγησε τα σχέδιά μου.

          Βγάλε από το όνειρό μου κάθε στοιχείο αμαρτωλότητας.

          Εξαγίασε τις προθέσεις μου. Κάμε χειροπιαστή πραγματικότητα τους οραματισμούς  μου.

          ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, Αρχιεπισκόπου πρώην Αμερικής

Δεν υπάρχουν σχόλια: