Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2021

ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΟΝ ΘΕΟ

Ζω ανάμεσα σε ανθρώπους

          Κύριε, ζω ανάμεσα σε ανθρώπους. Όπου κι αν πάω, όπου σταθώ, βρίσκομαι μαζί με ανθρώπους, καλούς ή κακούς.

          Το βλέπω, το βλέπεις πολύ καλύτερα Συ, ότι οι άνθρωποι επιδρούν επάνω μου. Λίγο ή πολύ τους νοιώθω να βαραίνουν στην ψυχή  μου. Αόρατε, ν’ αφήνουν ίχνη στην προσωπικότητά μου, να δρουν λίγο πολύ διαμορφωτικά στο χαρακτήρ μου.

          Οι ιδέες τους αγκαλιάζονται με τις δικές  μου ή τις απωθούν.

          Οι συνήθειές  τους μπολιάζονται στη ζωή μου. Τα ιδανικά τους, η ακεραιότητα ή η κυνικότητά τους κάτι αφήνουν ή κάτι παίρνουν από την καρδιά μου.

          Βλέπω ότι είμαι ευαίσθητος δέκτης. Η ανθρώπινη  παρουσία αποτελεί πανίσχυρο παράγοντα της ζωής μου. Γι’ αυτό και καταφεύγω σε Σένα και ζητώ συμπαράσταση.

          Δώσε μου, Θεέ μου, σωστή αντίληψη και κρίση, για να διακρίνω τις καλές από τις κακές επιδράσεις.

           Δώσε μου σοφία, για να ξέρω ποιος μου κάνει καλό, ποιος με βοηθάει στην ανωτεροποίηση του πνεύματός μου και ποιος επιδρά άσχημα και προκαλεί φθορά στην ηθική  μου υπόσταση.

          Χάρισέ  μου, Χριστέ, δύναμη, για να μπορώ να απομακρυνθώ από την άμεση επίδραση εκείνων που με επηρεάζουν στο κακό, έστω κι αν μέχρι χθες ήμουν συνδεδεμένος μαζί τους.

         Κι όπου είναι αναπόφευκτη η συνεργασία και επαφή μαζί τους όρθωσε Συ, Πανίσχυρε Σωτήρα μου, ένα προστατευτικό πλέγμα γύρω  μου. Σ’ αυτό να αιχμαλωτίζεται το μεγαλύτερο, αν όχι όλο, το ποσοστό κάθε κακής επίδρασης των άλλων.

          Κατάστησε την ψυχή μου ισχυρή κι ανθεκτική, μείωσε την ευπάθειά μου στις κακές, αρνητικές επιρροές.

          Τοποθέτησε δίπλα μου ανθρώπους φωτεινούς. Δώσε μου το χάρισμα να τους ανακαλύπτω. Η παρουσία τους μου είναι τόσο απαραίτητη.

          Κι’ η ακτινοβολία της χαριτωμένης προσωπικότητας τους είναι αυτό που χρειάζεται η ψυχή μου.

          Θεάνθρωπε, αύξησε την επίδρασή Σου πάνω μου.

          Μην επιτρέψεις άλλα χέρια να πλάσουν την καρδιά μου.

          Μην αφήσεις βάρβαρα, βέβηλα πόδια να πατήσουν το άδυτο της ψυχής μου.

          ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, Αρχιεπισκόπου πρώην Αμερικής

Δεν υπάρχουν σχόλια: