Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014

Κάνε, Θεέ μου!

Κάνε Θεέ μου
                        πριν βγάλεις για μένα την Κρίση,
                        να Σ’ έχω στη ζωή μου συναντήσει,
                        να Σ’ έχω αγαπήσει
                        να έχω ελεήσει
                        να μην έχω μισήσει.
                        Για όσα μου χάρισες,
                        Να σ’ έχω ευχαριστήσει
                        Όσο γίνεται πιο λίγο
                        να’χω αμαρτήσει.
                        Κι αν έχω αδικηθεί,
                        Να μην έχω αδικήσει.
                        Κάνε Θεέ μου,
                        για τα τόσα μου λάθη
                        νά'χω μετανοήσει
                        κι η ατελείωτη Σου αγάπη
                        να μ’ έχει συγχωρήσει

            Ανώνυμος


            

Δεν υπάρχουν σχόλια: