Πέμπτη 15 Απριλίου 2021

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ

 

Που πας, αν δεν νιώθεις πως είσαι ένα πρόβατο και δεν λαμβάνεις υπόψη σου ότι έτσι σε θέλει, έτσι σε στέλνει ο Κύριος ανάμεσα σε λύκους; Ποιος από μας το πιστεύει αυτό και ζει έτσι; Όταν πας χωρίς να λαμβάνεις υπόψη σου αυτή την πραγματικότητα και στηρίζεσαι στις δικές σου ανθρώπινες δυνάμεις, στα εφόδιά σου και στην προετοιμασία σου, τότε το όποιο έργο κάνεις θα εγκλωβιστεί στη δική σου σκέψη, στο δικό σου πρόγραμμα. Σήμερα δεν είμαστε, ως Εκκλησία, καθόλου ως πρόβατα ανάμεσα σε λύκους. Έχουμε δύναμη, δικαιώματα. Είμαστε εφοδιασμένοι, οπλισμένοι, ταμπουρωμένοι.  Πως θα έχουμε τη χάρη του Θεού έτσι;

          Θεέ μου, εσύ τι λες, τι θέλεις; Ποια είναι η βουλή σου, ποιο είναι το θέλημά σου; Θέλω εσύ, Θεέ μου, να βασιλέψεις μέσα μου, εσύ να είσαι Θεός μέσα μου, θέλω δική σου ζωή να είναι μέσα μου.

          Ο πνευματικός

Δεν υπάρχουν σχόλια: