Τρίτη 30 Μαρτίου 2021

ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΟΝ ΘΕΟ



Κύριε, σώσε με από τους πειρασμούς

Σώσε με, Κύριε. Οι πειρασμοί μ’ έχουν περικυκλώσει. Μου ρίχνονται λυσσασμένοι απ’ έξω. Με σφυροκοπούν κι από μέσα.

Ζω μέσα σε αφόρητη ένταση.

Το αίμα μου κυλάει καυτό.

Η έξαψη εγγίζει και τη μικρότερη ίνα του σώματός μου, Θεέ  μου.

Δυνάμωσέ με, Πατέρα μου, για να μην υποκύψω σ’ αυτή την εξέγερση της σάρκας. Μην επιτρέψεις να συνθηκολογήσω με τον υπάνθρωπο που μου επιτίθεται.

Η συνθηκολόγηση είναι θάνατος στην περίπτωση αυτή.

Θεέ  μου κάνε με αδιάλλακτο στη μάχη κατά των πειρασμών, αδυσώπητο, σκληρό, άκαμπτο.

Μετάβαλε το σώμα μου σε ατσάλι, τη σάρκινη καρδιά μου σε γρανίτη.

Ω Θεέ μου, πόσο δύσκολος είναι ο αγώνας! Μου πιάνεται η αναπνοή. Κραυγή έγινε η προσευχή μου. Σώσε με.

Γίνε προστάτης μου στη δύσκολη αυτή ώρα. Μην αργείς, Θεέ  μου! Με θέλεις ακέραιο και άμεμπτο. Με θέλεις ελεύθερο κι αγνό. Σταυρώθηκες, Ιησού  μου, για να μπορώ να ξεπερνώ την αμαρτία, να σκοτώνω το τέρας που φωλιάζει στην καρδιά μου. Δεν θα μ’ αφήσεις λοιπόν. “Ο Θεός, εις την βοήθειάν μου πρόσχες,  Κύριε, εις το βοηθήσαι μοι σπεύσον”.

Σε παρακαλώ, Σου δέομαι, Παντοδύναμε, πρόσταξε  στην τρικυμία μου να κοπάσει.

Δρόσισε με την αύρα  της χάριτός Σου το αναμμένο μου μέτωπο.

Ενίσχυσε τη θέλησή  μου, που αγωνίζεται απεγνωσμένα να ξεφύγει το σφιχταγκάλιασμα του κακού.

Ρίξε τη βροχή της αγάπης Σου, για να σβήσει τις φωνές των Παθών. Κράτησέ με όρθιο. Δώσε μου τη νίκη.

Διατήρησε το μέτωπό μου καθαρό, Κύριε.

Λύτρωσέ με, Θεέ  μου, από τη άχαρη, την εναγώνια τούτη στιγμή.

          ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, Αρχιεπισκόπου πρώην Αμερικής

Δεν υπάρχουν σχόλια: