Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2022

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΆ ΜΗΝΎΜΑΤΑ

 

Γενικότερα μέσα στη ζωή, όταν δεν βρίσκουμε-είτε ως ομάδες ανθρώπων είτε ως έθνος είτε ο καθένας χωριστά-την αλήθεια, όταν δεν φωτίζεται το όλο πνεύμα μας, η όλη σκέψη μας από την αλήθεια του Θεού και δεν εμπνέεται η ψυχή μας από την αλήθεια, τι θα κάνουμε μετά; Στραβά θα πάμε,χρησιμοποιώντας είτε με τον έναν τρόπο είτε με τον άλλο τις όποιες ικανότητες έχουμε και τις όποιες ευκαιρίες μας δίδονται, για να κάνουμε τούτο η εκείνο.

          “Θεέ μου βλέπεις πως είμαι. Τάχα προσπαθώ να κάνω κάτι, και τίποτε δεν κάνω. Όλο υπόσχομαι, και πάλι δεν εκπληρώνω τις υποσχέσεις μου. Βλέπεις πόσο     αγαπώ τον εαυτό μου, πόσο με νικούν οι επιθυμίες μου, πόσο ο διάβολος με αιχμαλωτίζει, με μπερδεύει. Αλλά,Χριστέ μου, πιστεύω στην αγάπη σου, στην ευσπλαχνία σου, πιστεύω ότι θα με ελεήσεις. Βάλε το χέρι Σου”.

 

          Ο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: