Τρίτη 11 Μαΐου 2010

Η ιστορία ενός παιδιού

Νεογέννητο κοριτσάκι δύο ωρών


Αφιερωμένο σ’ όλες τις μητέρες...


Μια φόρα και ένα καιρό, ένα παιδί ήταν η σειρά του να γεννηθεί και να έρθει στην γη. Μια μέρα το παιδί ρώτησε τον θεό, «Μου λένε ότι θα με στείλεις στην γη αύριο…» «…αλλά πώς να ζήσω εκεί τόσο μικρό και αβοήθητο ;» Ο θεός απάντησε, «μέσα στους τόσους αγγέλους, έχω διαλέξει έναν και για σένα, θα σε περιμένει και θα σε φροντίζει στην γη.» «Αλλά…» είπε το παιδί, «εδώ στον παράδεισο δε κάνω τίποτα άλλο από το να τραγουδώ και να γελώ!» «Μόνο αυτά χρειάζομαι για να είμαι ευτυχισμένο.» ο θεός είπε, «ο άγγελος θα σου τραγουδά κάθε μέρα. Θα νιώθεις την αγάπη του αγγέλου σου και θα είσαι ευτυχισμένο». «Όμως…» είπε το παιδί, «…πως θα μπορώ να καταλαβαίνω όταν οι άνθρωποι μου μιλούν, αφού δεν ξέρω την γλωσσά τους ;» «Αυτό είναι εύκολο» είπε ο θεός «ο άγγελος σου θα σου λέει τις πιο όμορφες και γλυκές λέξεις που άκουσες ποτέ σου, και έτσι με πολλή υπομονή και φροντίδα, ο άγγελος σου θα σου διδάξει πώς να μιλάς». Το παιδί κοίταξε ψηλά στον θεό και είπε, «και τι θα κάνω όταν θέλω να μιλήσω σε εσένα ;» Ο θεός χαμογέλασε στο παιδί και του είπε, «ο άγγελος σου θα σου βάζει τα χέρια μαζί και θα σου δείξει πώς να κάνεις την προσευχή σου». Το παιδί τότε είπε, «έχω ακούσει ότι στην γη υπάρχουν κακοί άνθρωποι. Ποιος θα με προστατεύει;» Ο θεός έβαλε το παιδί στην αγκαλιά του λέγοντας, «ο άγγελος σου θα σε προστατεύει, ακόμα και αν σημαίνει το δικό του κακό.» το παιδί ήταν λυπημένο και είπε στον θεό, «άλλα θα είμαι πάντα λυπημένο επειδή δεν θα μπορώ να σε βλέπω πλέον.» Ο θεός αγκάλιασε το παιδί, «ο άγγελος σου θα σου μιλά πάντα για εμένα και θα σου δείξει τον δρόμο να έρθεις πίσω σε εμένα, παρόλο που εγώ θα είμαι πάντα δίπλα σου». Εκείνη την στιγμή ήταν απόλυτη γαλήνη στον παράδεισο άλλα φωνές από την γη μπορούσαν ήδη να ακουστούν. Το παιδί αμέσως ρώτησε απλά, «ω θεέ μου, αν είναι να φύγω τώρα, πες μου σε παρακαλώ το όνομα του αγγέλου μου.» ο θεός απάντησε, «το όνομα του αγγέλου σου δεν είναι σημαντικό…εσύ απλά θα την φωνάζεις ΜΑΜΑ»



Mike Sharobim




9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

πωπωπ...τελειοο!!!
να σας ζησει...
Ο Θεος να το σκεπάζει...

Ανώνυμος είπε...

Να σας ζήσει...
Να είστε πάντα γεροί , δυνατοί και αγαπημένοι για να το αγαπάτε και να το φροντίζετε..
Παναγιωτακοπούλου Μαρία

Ι. Ν. Αγ.Βαρβάρας-Οσ. Σάββα είπε...

Ευχαριστούμε πολύ. Να είσαι καλά και κάθε καλό σε σένα και την οικογένειά σου.

Εκ των διαχειριστών του blog
Χ.Γ.Στ.

Αναστάσιος είπε...

Θερμές και εγκάρδιες οι ευχές μου για το νεογέννητο.
Είθε ο άγιος Θεός να το ευλογεί και να το χαριτώνει στην ζωή του.
Στους γονείς του να χαρίσει δύναμη, φωτισμό και αντοχή.
Να σας ζήσει.

Ι. Ν. Αγ.Βαρβάρας-Οσ. Σάββα είπε...

Ευχαριστούμε πολύ "Αναστάσιε" για τις ευχές και τις προσευχές.

Χ.Γ.Στ.

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά οποιανού και να είναι να σας ζήσει.
Να είναι αγιασμένο πάντοτε και να έχει όλα τα καλά του Θεού

Ανώνυμος είπε...

Να ζήσει τρομάρα μου.
Πολύ ομορφούλη!!!
Να το χαίρονται οι γονείς του.
Ο Θεός μαζί του σε όλη την ζωή του.

Ανώνυμος είπε...

Ο θεός να το ευλογεί και να το χαριτώνει.
Ελπίζω να μην πιστεύετε στις νεράιδες και τα ξωτικά που λένε για τα μωρά.
Ανοησίες ανθρώπων απαιδεύτων.

Ανώνυμος είπε...

πολύ ωραία ιστοριουλα και πολυ συγκινητική.
Πραγματικά οιπερισσότερες αναρτήσεις σας είναι πολύ προσεγμένες. Είστε από τα πιο δημιουργικά και "μέσα σε όλα" εκκλησιαστικά μπλόγκς.
Συγχαρητήρια θερμά. Τί άλλο να πω ;