Παρασκευή 14 Μαΐου 2010

Ο μισθός του Βο(υ)λευτή ! ! !


Πείνααααααααααααααααααααααααααα!!!!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Περιμένω να γράψεις πόσα παίρνουν οι ιερείς από τα εφημεριακά τους καθήκοντα μαζί με τον μισθό του εκπαιδευτικού και τα τυχερά.
Αυτό θα είναι αντικειμενικότητα.
Για να συγκρίνω και την πείναααααα των παπάδων με εμένα.
Περιμένω.

Ανώνυμος είπε...

Εμένα να το πείς αυτό αγαπητέ μου, που είμαι νεοχειροτονηθείς διάκονος με ένα παιδί και λαμβάνω ως μισθό το ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ποσό των 900Ευρώ. Θέλεις μήπως να τα ανταλλάξουμε με τον μισθάκο των βουλευτών ; Θέλεις να υπολογίσουμε και τα τυχερά ; Δεν ξεπερνάνε τα 150 με 200 ευρώ τους καλύτερους μήνες (Χριστούγεννα-Πάσχα). Τώρα πόσα παίρνουν οι εκπαιδευτικοί, νομίζω είναι άσχετο. Αναφέρεσε προφανώς στους μισθούς των ιερέων, αν δεν κάνω λάθος.
Μήπβς θες να μου πεις και συ πόσα πάιρνεις από το πεπιδοματάκι σου ;