Τρίτη 25 Μαΐου 2010

Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΔΕΝ ΦΘΑΝΕΙ

Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΑ ΝΙΑΤΑ


Αρχιεπ. Αλβανίας Αναστάσιος


« Αν είχε φωνή θα μας έλεγε: « μα επί τέλους, δεν ξέρετε τι ζητάτε! Είσαστε ανόητοι μερικές φορές. Σας τα έδωσα και θα σας δώσω ακόμη πολλά. Όμως δεν μπορώ να σας τα δώσω όλα. Δεν σας υποσχέθηκα ποτέ, ότι θα αντικαταστήσω τα παν. Διότι απλούστατα δεν είμαι το παν. Είμαι ένα παράγωγο του δικού σας μυαλού. Ούτε εσείς είστε το παν στον κόσμο, ούτε το μυαλό σας είναι το παν σε σας. Μην είστε ανόητοι, και πολύ περισσότερο κωμικοτραγικά ανόητοι, εν τω ονόματι μου. « εν ονόματι της ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ».

Δεν μπορώ να σας δώσω αυτό το οποίο δεν έχω. Κι’ εγώ δεν έχω βούληση, δεν έχω συναίσθημα. Δεν έχω στοργή, ελπίδα κι’ αγάπη. Το μόνο που έχω σχετικώς να σας πω είναι πως εσείς έχετε απόλυτη ανάγκη απ’ αυτά. Και προσέξτε τα μη τα περιφρονήσετε ή μη ζητάτε να τα ικανοποιήσετε με τρόπους που δεν ικανοποιούνται, γιατί θα χάσετε τελικώς και το μυαλό σας ολόκληρο.


π.Γ.Στ.



2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΥΠΕΡΟΧΟΣ Ο ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ. ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

φοβερος ο αρχιεπίσκοπος