Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2022

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ

 

Έχω προσέξει και στον εαυτό μου και στους άλλους ότι δύσκολα ο άνθρωπος έρχεται σε κατάσταση τέτοια που να πει: “Είμαι ανάξιος της σωτηρίας, αλλά ο Θεός με σώζει δωρεάν, και εγώ χαίρομαι και ευφραίνομαι”. Αυτό το σημείο να το προσέξουμε: όλοι, όλοι ευχαρίστως τελικά θα ήθελαν έτσι να σωθούν, όπως λέει ότι σώζει ο Θεός, δηλαδή δωρεάν. Αλλά όμως κάποιοι θέλουν να μη σώσει κανέναν ο Θεός από εκείνους που δεν έκαναν καλά έργα. Αυτοί, καθώς κάνουν κάποιες καλές έστω πράξεις, έχουν τέτοια καρδιά, τέτοια ψυχή μέσα τους, που δεν θα ήθελαν να σωθούν όσοι δεν έχουν τέτοια  έργα. Λίγοι είναι εκείνοι που θέλουν να τους σώσει όλους ο Θεός,  άσχετα πως έζησαν, και να μη βρεθούν στην κόλαση.

          “Ακριβώς σ’ εμένα, Κύριε, θα δείξεις τη δύναμή σου, ότι σώζεις τον αμαρτωλό, σ’ εμένα που είμαι πολύ αμαρτωλός, που είμαι ό, τι χειρότερο”.

          Ο πνευματικός

Δεν υπάρχουν σχόλια: