Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2022

ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΟΝ ΘΕΟ

 


Μείνε μαζί μου

          Κύριε, μείνε μαζί μου. Η νύχτα τονίζει την ανάγκη της παρουσίας Σου.

          Σκέπασέ με κάτω από τα φτερά Σου.

          Ζέστανε τα χέρια μου ανάμεσα στα δικά Σου, τρυπημένα, μα γι’ αυτό  περισσότερο αγαπημένα.

         Μη φύγεις. Που θα πας τέτοια ώρα, ω Ιησού. Η νύχτα έχει προχωρήσει.

          Υπάρχει άλλος που να Σε χρειάζεται περισσότερο από μένα;

          Τι σημασία έχει το ότι οι άνθρωποι που με συναναστρέφονται με θεωρούν ήρεμο, αποφασιστικό, πετυχημένο, καλά τοποθετημένο μέσα στη ζωή; εσύ το γνωρίζεις, Ιησού μου, ότι στο βάθος παραμένω ένα παιδί.

          Ένα φοβισμένο παιδί, που νιώθει τόσο άβολα μέσα στον απέραντο κόσμο.

          Ένα παιδί που αισθάνεται ξένο και μοναχικό, ακόμα κι’ όταν το κυκλώνει η αγάπη των άλλων.

Συ είσαι ο φίλος, ο αδελφός και ο Πατέρας μου.

          Μονάχα όταν ακούω τον κτύπο της καρδιάς Σου, νιώθω τη δική μου να γαληνεύει.

          Κοντά Σου αναπνέω την αδελφοσύνη και ξεπερνώ τη μοναξιά μου.

          Κάθισε ακόμη λίγο, Λυτρωτή μου. Μη βιάζεσαι να φύγεις. Η αμαρτωλότητά μου σε διώχνει, μα η ατέρμονη αγάπη Σου σε κρατάει.

          Ω, μείνε μαζί μου.

          Πες μου τι πρέπει να κάνω, για να Σε κρατήσω, έστω και για λίγο.

          Ένα λεπτό κοντά Σου αξίζει μια αιωνιότητα. Στην παρουσία Σου σταματάει ο χρόνος, χάνεται.

          Στη συντροφιά Σου γεύομαι την αιώνια χαρά.

          Μείνε κοντά μου για πάντα, ω Ιησού.

          ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, πρώην αρχιεπισκόπου Αμερικής

Δεν υπάρχουν σχόλια: