Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2022

ΠΝΕΜΥΑΤΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ

 


Βλέπουμε στους αγίους πόσο καλλιέργησαν την προσμονή αλλά και την εμπιστοσύνη στις υποσχέσεις του Θεού. Λέγεται για τον άγιο Εφραίμ τον Σύρο, που γιορτάζει σήμερα η Εκκλησία μας, ότι σηκωνόταν τη νύχτα και έκαμνε μετάνοιες, έπεφτε κάτω, έχυνε δάκρυα  και εξομολογείτο στον Θεό: “Θεέ μου, εγώ είμαι έκτρωμα, αμαρτωλός πολύ, πολύ χωματένιος. Πως μου έδωσες τη χάρη σου, το έλεός σου, μου γέμισες την ψυχή από χαρά, Θεέ  μου!”

          Άλλος άγιος, λίγο πριν φύγει από τον κόσμο αυτό έλεγε: “Πως ο Χριστός με εξέλεξε, πως με πήρε μέσα από τον βούρκο, πως με έφερε κοντά του και με έκανε να τον γνωρίσω!”. Κατευχαριστημένος ο κάθε άγιος από τον Θεό, γεμάτος ευγνωμοσύνη πήγε στον Θεό, διότι σ’ αυτόν, όπως και σε όσους πίστεψαν στις υποσχέσεις του, εξεπλήρωσε το θέλημά του ο Θεός. Και μεθούσε από χαρά.

          Ο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: