Κυριακή 5 Μαρτίου 2023

Για τους γονείς μου



 ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΟΝ ΘΕΟ

Ουράνιε Πατέρα μου, Σε παρακαλώ για τον πατέρα και τη μητέρα μου. Είμαι παιδί Σου και παιδί τους. Θέλω να τους ενώσω μαζί Σου σ’ ένα τόξο προσευχής. Έτσι να μείνουμε ενωμένοι για πάντα στη ζωή και στο θάνατο και στην αιωνιότητα γονείς και παιδιά.

          Άνοιξε τα χέρια Σου και σκέπασέ τους με ευλογία. Σπείρε στην καρδιά τους ευτυχία.

          Μην αφήσεις, Θεέ  μου, να γνωρίσουν μέρες πικρές και σκοτεινές.

          Πλήθυνε τα χρόνια της ζωής τους και κατάστησέ τα χρόνια πλημμυρισμένα με ειρήνη και αγαλλίαση. «Δόξη και τιμή στεφάνωσον αυτούς».

          Μη συμβεί, Κύριε, εμείς τα παιδιά τους να τους πικράνουμε.

          Κάνε τη ζωή μας τέλεια. Ώστε ν’ αποτελεί πηγή ευτυχίας και βαθειάς ικανοποίησης γι’ αυτούς.

          Πατέρα μου ουράνιε, Σε ικετεύω για τον πατέρα μου και τη μητέρα μου.

          ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, Αρχιεπισκόπου πρώην Αμερικής


Δεν υπάρχουν σχόλια: